לא רק אלחמיסטר: הדוגמניות שכיכבו בקליפים. יוטיוב

לא רק אלחמיסטר: הדוגמניות שכיכבו בקליפים

אתמול נודע לנו כי הדוגמנית נטע אלחמיסטר תיקח חלק בקליפ של הזמר הלטיני - מאלומה. החלטנו להכין פלייליסט מיוחד של שירים שבקליפים שלהם לוקחות חלק דוגמניות שונות

אחרי שהתרגשנו לאחר שנודע כי נטע אלחמיסטר תשתתף בקליפ החדש של מאלומה, נזכרנו כי היא ממש לא הדוגמנית היחידה שכיכבה בקליפ של זמרים אהובים. הנה אלו שעשו את זה קודם

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

2U - דייוויד גטה וג'סטין ביבר

בשיר מיוחד בשם "2U" שיצא לפני כשנה וחצי לדי ג'יי דייוויד גטה וג'סטין ביבר, ניתן למצוא את דוגמניות המותג ויקטוריה סיקרט עושות ליפסינק לשיר אותו שר ביבר. שיר מצוין וכיפי לשמוע וכמובן בקליפ, כמו אלחמיסטר, מופיעות שורה של דוגמניות רבות.

 

נסיכה שלי - עברי לידר

לאחר גיחה קטנה למוזיקה מארצות הברית אנו חוזרים לישראל לאחד השירים האהובים עלינו בשנה האחרונה - "נסיכה שלי" של הזמר עברי לידר. בקליפ מופיעה לא אחרת מאשר הדוגמנית בר רפאלי. זהו אחד השירים המצליחים בשנה החולפת שהגיע לצפיות רבות ביוטיוב וכמובן מקומות גבוהים בהשמעות ברחבי הארץ. 

 

Echant’e - פרגי

הזמרת פרגי יוצאת ה'בלאק אייד פיז' הוציאה לפני כשנה וחצי את השיר "Echant’e" שבקליפ משתתפת לא אחרת מאשר דוגמנית העל ואחת מחמש אחיות הקארדשיאן - קנדל ג'נר. הקליפ מאוד מיוחד ואומנותי. והשיר מאוד כיפי לשמיעה.

 

תגידי לי שטוב לך - עומר אדם

השיר הכי חדש ברשימה שלנו הוא כמובן השיר "תגידי לי שטוב לך" של הזמר עומר אדם. בקליפ של השיר משתתפת הדוגמנית המפורסמת קורל סימנוביץ'. אחד השירים היותר אמיתיים ומרגשים שיצאו בשנה האחרונה. זהו קליפ אהוב במיוחד שאדם הוציא בקריירה שלו ולכן הוא מיוחד וחייב להיות ברשימה שלנו, כמובן גם בעקבות העובדה שדוגמנית בינלאומית כמו סימנוביץ' נמצאת בו.

 

How Deep Is Your Love - קלווין האריס וההרכב Disciples

אין אחד שלא מכיר את השיר הכיפי והמקפיץ הזה - כמה עמוקה האהבה שלנו לשיר הזה! מדובר בשיר של קלווין האריס וההרכב Disciples. בקליפ של השיר משתתפת הדוגמנית הבינלאומית ג'יג'י חדיד. כמובן שהקליפ מוסיף לשיר הרבה וללא ספר אחד האהובים עלינו בשנים האחרונות.

 

 

 
תגובות