תיפרד ממנה: אריאנה גרנדה בקליפ חדש עם צ'ארלס מלטון. יוטיוב

תיפרד ממנה: אריאנה גרנדה בקליפ חדש עם צ'ארלס מלטון

עם יציאת אלבומה החמישי היום (ו'), אריאנה גרנדה משחררת גם שיר חדש. לשיר מלווה קליפ מיוחד ומושקע עם שחקן שאתם בטוח מכירים. רמז - הוא חלק מהפווארקאפל החדש של הסדרה ריברדייל

חשבנו שזה יהיה עוד שישי נורמלי כאשר אריאנה גרנדה מוציאה אלבום חדש שיגרור הצלחה גדולה. אך לא, גרנדה לא הסתפקה ביציאת אלבומה החמישי - "Thank U, Next". אלא גם שיחררה שיר חדש עם קליפ מושקע. לשיר החדש קוראים "Break Up With Your Girlfriend, I'm Bored" - תיפרד מהחברה שלך, אני משועממת. לשיר המדובר מצורף קליפ שבו משתתף שחקן ריברדייל - צ'ארלס מלטון, המשחק את רג'י ובן הזוג של שחקנית הסדרה קמילה מנדס (ורוניקה).

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בשיר גרנדה מספרת על סיפור בו היא רואה את האקס שלה עם חברתו החדשה ואומרת לו "תיפרד מהחברה שלך אני משועממת". היא גם אומרת אני יודעת שזה לא נכון אבל לא אכפת לי. במובן של היא רק רוצה להיות עם האקס שלה. בקליפ המדובר ניתן לראות מסיבה גדולה כאשר האקס של גרנדה - אותו משחק מלטון, רוקד עם החברה החדשה שלו. גרנדה יושבת בצד השני של המסיבה והוא מסתכל עליה, היא רוקדת איתם ביחד.

 

מדובר בשיר מתוך האלבום החדש של גרנדה כפי שציינו בתחילת הכתבה אך הוא מאוד דומה לשירים הישנים של גרנדה. בשונה מהשירים החדשים שראינו מגרנדה כמו ​"Imagine", "7 Ring" ו"Thank U, Next". השיר החדש מאוד דומה לאלבומים הקודמים של הזמרת לשירים כמו "Into You" ועוד.. אנחנו אוהבים את השיר החדש הוא כיפי ומקפיץ, הוויב שלו שונה בכל השירים האחרונים שהזמרת הוציאה ויש בו משהו מיוחד וקצת נוסטלגי.

תגובות