הם חזרו: האחים ג'ונאס שחררו את סינגל הקאמבק. צילום: Courtesy of Republic Records

הם חזרו: האחים ג'ונאס שחררו את סינגל הקאמבק

שש שנים מאז הפירוק ושבוע מאז נודע רשמית על האיחוד, האחים ג'ונאס שחררו את סינגל הקאמבק שלהם ומיד חזרנו להתאהב

שבוע לאחר הכרזת האיחוד המיוחל של האחים ג׳ונאס, שוחרר הבוקר להיט שמסמל את יריית הפתיחה של הלהקה בשם "Sucker" ואנחנו לא החלטנו מה כבש אותנו יותר, השיר החדש או העובדה שהאחים התאחדו והשתבחו כמו יין לאחר שש שנים של הפסקה?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הצפיות שלנו היו גבוהות ביותר ולא סתם כך. האחים ג׳ונאס יצרו שיר כיפי ומקפיץ שגורם לנו לשרוק את כל המנגינה כבר בהאזנה השנייה, שומר על האותנטיות של האחים אך מבטא כל אחד ואחד מהם בצורה בוגרת יותר ומקצועית הרבה הרבה יותר. מדובר בשיר אהבה נחמד וקליל שלא דורש ניתוח רב בכדי להתאהב בו וקסם השיר טמון בקצבו ובאווירה שהאחים מביאים לידי ביטוי בקליפ המפתיע שאכן מאפיין את האחים על ידי הססגוניות והייחוד שלו ששידרו כבר לפני שיחרורו.

 

לא ניתן היה להתעלם מההשקעה בקליפ, החל מהתפאורה ועד הכוריאוגרפיה של לא מעט משתתפים בשיר. מעבר לכך, קשה היה שלא לשים לב להשתתפות מיוחדת בקליפ - בנות הזוג של כל האחים השתתפו ולקחו בו חלק מהותי.

© צילום מסך מיוטיוב

אולי עדיין רוב החלומות שלנו עוד לא התגשמו כמו למשל חדי קרן אמיתיים או החתונה של פרוגה ונבו עמרני אבל, חלום ע-נ-ק-י שלנו שעד לא ממזמן נראה כמו פנטזיית ילדות ותו לא, התגשם ואנחנו פה בכדי לחזור כמה שנים אחורה ולהשתדרג עם הלהיט החדש של התקופה הקרובה.

© צילום מסך מיוטיוב

אתמול (ה׳) פורסם סרטון של כבערך דקה של האחים קווין ניק וג׳ו אצל לא אחר מאשר ג׳יימס קורדן המראיין והמנחה הכי חם ואהוב בתעשייה העולמית. בסרטון חשפו האחים כי עבדו על האיחוד למעלה מחצי שנה וכי הם מאוד מתרגשים ממנו.

 
תגובות