מיילי סירוס: "בקרוב יגיעו שינויים גדולים". צילום: Gettyimages.IL/Vivien Killilea

מיילי סירוס: "בקרוב יגיעו שינויים גדולים"

לאחר ששיחררה שיר עם מארק רונסון, מיילי סיירוס בהכרזה מפתיעה על העתיד המוזיקלי שלה

רק לפני כמה ימים חגגנו 13 שנים ליום שבו הכרנו לראשונה את מיילי סירוס כשגילמה את תפקידה של מיילי סטיוארט באחת התכניות המצליחות ביותר של ערוץ דיסני "האנה מונטנה". מאז היא כבר סיפקה לנו לא מעט כותרות ולאחרונה נראה כי היא חזרה לעצמה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אמש (ג') פרסמה סיירוס באינסטגרם שלה סטורי מיוחד בו היא כותבת: “BIG changes coming soon! Keep ya posted!”. ובעברית: "מגיעים שיניים גדולים, אמשיך לעדכן אתכם" והשאירה את המעריצים במתח בלתי נסבל. סיירוס היא כנראה הזמרת שעשתה הכי הרבה שינויים דרסטים בחייה ובקריירת המוזיקה שלה השאלה היא איך היא תפתיע אותנו עכשיו.

הסטורי המדובר
הסטורי המדובר © צילום מסך מהאינסטגרם

לאחרונה פורסמו שתי הופעות גדולות של סיירוס בשני פסטיבלי מוזיקה גדולים ברחבי ארצות הברית, דבר המחזק את ההשערה כי השירים החדשים יצאו בקרוב ואלו יהיו השירים שהיא תשיר בהופעות. מאז שלקחה חלק בשיתוף הפעולה עם המפיק המוזיקלי מארק רונסון בשיר "Nothing Breaks Like a Heart" דובר לא מעט על שיתוף פעולה קרב שלה עם הזמר שון מנדס לאחר ההופעה המשותפת שלהם בגראמי. בתקופה האחרונה היא הפתיעה אותנו לטובה לא מעט פעמים ואנחנו בטוחים שמה שהיא עובדת עליו יהיה מדהים, אנחנו לא יכולים לחכות!

 
תגובות