ג'סטין מצהיר: "הפסקתי לשיר כי משפחה היא לפני מוזיקה". gettyimages

ג'סטין מצהיר: "הפסקתי לשיר כי משפחה היא לפני מוזיקה"

לאחר תגובות רבות של המעריצים הרוצים מג'סטין ביבר אלבום חדש הוא אינו נשאר אדיש וענה להם בפוסט אינסטגרם אותנטי ואמיתי על המשך הקריירה שמצפה לו

כבר 10 עברו מאז שג'סטין ביבר נכנס לחיינו, ואכן העשור האחרון היה מלא בשירים טובים, מצליחים, ולהיטי ענק. לצד ההצלחה הרבה ביבר חווה משברים רבים במישור האישי, התקפי חרדה וזעם, הסתבכויות עם צלמי פפראצי ועוד. בשנה וחצי האחרונות ביבר לקח צעד אחורה בקריירה ואמנם לקח חלק במספר שיתופי פעולה אך לא הוציא שירים לבד. הוא התמקד באישיות שלו ואף התחתן עם הדוגמנית היילי בולדווין (כיום היילי ביבר). אתמול (ב') ביבר העלה פוסט לחשבון האינסטגרם שלו בו מספר למעריצים למה הוא לא הוציא שירים, מה היו הקשיים במהלך עשר השנים האחרונות בחייו ומה השאיפות שלו לעתיד מבחינה בריאותית ומשפחתית.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בפוסט ביבר כתב כך: "אז אני קורא הרבה תגובות שלכם שאומרות שאתם רוצים אלבום.. עשיתי סיבובי הופעת כל תקופת הנערות שלי ותחילת שנות ה-20 בחיי, הבנתי וכפי שגם אתם הבנתם שלא הייתי מאושר בסיבוב הופעות האחרון שלי. לי זה לא מגיע וגם לכם, אתם משלמים כסף לבוא להופעה אנרגטית ולעשות כיף חיים ולא הייתי מסוגל רגשית לתת לכם את זה לקראת סוף הסיבוב הופעות. אני עושה דברים וטועה, כמו שרובנו עושים, עכשיו אני מתמקד מאוד בתיקון חלק מהבעיות העמוקות שיש לי כמו רובנו, כך שאני לא מתפרק, כך שאני יכול לקיים את נישואי ולהיות בעתיד האב שאני רואה להיות". כזכור אחת ההופעות האחרונות של ביבר בסיבוב ההופעות הקודם היו אצלנו בישראל בתל אביב בפארק הירקון, במבט לאחור מאוד כואב לנו לקרוא את המילים של ביבר בו הוא מתאר את הסבל הרב שחווה במהלך ההופעה.

הוא ממשיך ואומר: "מוזיקה היא מאוד חשובה לי אבל שום דבר לא בא לפני המשפחה שלי והבריאות שלי. אני אבוא עם אלבום מטורף בהקדם האפשרי הקוליות שלי מוטלת בספק והדרייב שלי יתואר באהבה טבעית, בחדר שלי, ובאמונה.. המקום שאני עומד כרגע בחיי בהחלטה של אם אני עושה מוזיקה או לא יאמר המלך בסופו של דבר. אבל אני אבוא עם נקמה חזקה (כלומר, שירים חזקים וטובים). הוא מסיים את דבריו בהתנצלות על הדקדוק הלא טוב אבל אומר למעריצים שלא אכפת לו כי זה יהיה נורא להעמיד פנים.

 

 

 
 
תגובות