ג'סטין ביבר ושון מנדס משתפים פעולה בשיר חדש. צילום: /Gettyimages.iL/ Dimitrios Kambouris Theo Wargo

ג'סטין ביבר ושון מנדס משתפים פעולה בשיר חדש

ליל דיקי החליט לשחרר שיר חדש למען כדור הארץ ולארח בתוכו כמעט כל זמר אפשרי, מה שיצר שיתוף פעולה ראשון של ג'סטין ביבר ושון מנדס שחברו אל אריאנה גרנדה ואד שירן

ג׳סטין ביבר, אריאנה גרנדה, שון מנדס, אד שירן, סיה, מיילי סיירוס, קייטי פרי ואדם לוין הם רק חלק קטן מרשימה ארוכה של חבורת זמרים וזמרות, ששיתפו פעולה והוציאו היום (ו׳) שיר משותף למען כדור הארץ!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר יוצא כשבועיים לאחר הכרזתו של ביבר על לקיחת הפסקה מעולם המוזיקה לטובת חייו האישיים, אך כנראה שזה היה עוד תרגיל יחצני שנועד לקדם את הלהיט החדש ליל דיקי בו הוא לוקח חלק. בנוסף, זו הפעם הראשונה בו ביבר משתף פעולה ומאחד כוחות עם "המתחרה" שון מנדס. בשיר "Earth" (כדור הארץ), בו כל זמר קיבל שורה משלו והיה דמות אנימציה בקליפ  - זברה, קוף, אריה קטן ועוד המון חיות על כדור הארץ, שמזכירות לנו שזה גם הכוכב שלהן ואנחנו צריכים לשמור עליו. הראפר ליל דיקי הוא המנצח של התזמורת כאן.

 

השיר לגמרי כיפי, יש לו קצב מעולה והקליפ גרם לנו להתהפנט לגמרי, ולנסות לנחש בכל פעם איזו/ה זמר/ת עכשיו שרים. ואי אפשר להתעלם מהמסר הכל כך חשוב שבקליפ הזה: באמצעות הקולות המוכרים לנו כל כך, האנימציה המתוקה, החיות, הסוואנה, הקרחונים, ובעצם כל פיסת טבע בעולם - ליל דיקי מוסר לנו כאן שאנחנו, בני האדם, לא היחידים שקיימים על כדור הארץ, אלא גם החיות, מכל סוגיהן, וגם הצמחים. אנחנו צריכים לשמור על הכוכב שלנו, כי זה הבית שלנו, ולא רק שלנו. בעוד שלושה ימים יחול יום כדור הארץ, וכדאי לכם מאוד לרוץ עכשיו ליוטיוב, גם כדי להנות מהשיר המתוק הזה וגם כדי להבין את המסר החשוב באמצעות צפייה משלכם. ובונוס- לחובבי טיטאניק מביניכם, יש הופעה קצרצרה ומצוירת של ליאונרדו דיקפריו כצעיר בתוך הטיטאניק.

אם תהיתם מי זה מי:



תגובות