Fun fact: העובדות שלא ידעתם על קמילה קביו.  gettyimages.il/ Jeff Spicer

Fun fact: העובדות שלא ידעתם על קמילה קביו

חושבים שאתם יודעים הכול על הזמרים המובילים בתעשיית המוזיקה? זוהי בדיוק הפינה בשבילכם! בכל שבוע נביא לכם חמש עובדות מפתיעות על אמן מוכר אחר בעולם המוזיקה. והפעם קמילה קביו

קמילה קביו היא ללא ספק אחת מהזמרות המוכרות והמפורסמות ביותר בעולמינו כיום, חברת להקת הבנות לשעבר, פיפת' הרמוני, וכיום נמצאת בקריירת סולו משלה ולא מפסיקה לחדש ולהוציא את השירים שכולנו אוהבים. אספנו לכם חמש עובדות מעניינות על קמילה שאולי לא ידעתם עליה עד היום.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

קמילה הוא שם הבמה שלה

כמו זמרים רבים גם קביו החליטה לא להשתמש בשמה המקורי לשם הבמה שלה ולבכור בשמה האמצעי כשם הבמה איתו תתפרסם. נולדה בשם "קרלה קמילה קביו אסטרבאו", ורוב חיה הייתה ידועה בשם קרלה עד שהחלה להתרפסם, קביו סיפרה כי מבחינתה קרלה וקמילה הם שני צדדים שונים באישיותה.

הכל מסדרות טלוויזיה

קביו לא תמיד ידעה איך לדבר אנגלית. היא נולדה בקובה וגדלה בעיקר בקובה ובמקסיקו. כשהייתה בערך בת 6 עברה עם משפחתה לפלורידה שבארצות הברית, היא ידעה לדבר ספרדית, אך לא אנגלית, ומהרגע שעברה עם משפחתה לארצות הברית, היא לימדה את עצמה, בכך שצפתה בהרבה סדרות טלוויזיה וסדרות מצוירות וכך הצליחה ללמוד אנגלית, לגמרי בעצמה.

עזבה את בית הספר ולמדה בבית

קביו למדה בבית ספר ציבורי במיאמי עד כיתה ט' ולאחר מכן עזבה את בית הספר ועברה לחינוך ביתי. משום שבשבילה, לימודים היו חשובים כמו קריירת המוזיקה שלה, וכדי שתוכל לדאוג לכך שהיא תשלוט בשניהם, הפתרון הטוב ביותר עבורה היה לעזוב את בית הספר הציבורי ולעבור ללמוד בבית, כך הצליחה לשלב בין הלימודים לבין עולם המוזיקה מבלי לפגוע באף אחד מהם.

גם כותבת

בנוסף להיותה זמרת מאוד מוכשרת ומבצעת מדהימה, קביו שותפה פעילה בכל שיריה שאותם היא מבצעת. החל מתהליך הכתיבה ועד לביצוע עצמו, ואנחנו יכולים להגיד על קמילה שהיא בחורה סופר כשרונית, אין לנו צל של ספק.

תולעת ספרים

אחד הדברים שקמילה הכי אוהבת לעשות הוא לקרוא ספרים, אחד מהספרים האהובים עליה הוא "גנבת הספרים", אותו כתב מרקוס זוסאק (יש גם סרט!). היא לא אוהבת לקרוא את כל סוגי הספרים, למשל, סיפורי אהבה לא נכללים בתוך אלו שהיא אוהבת, והיא מעריצה מושבעת של סדרת הספרים המפורסמת ביותר (אם לא הכי מפורסמת), הארי פוטר, ואוהבת אותה עד מאוד.

הגיע הזמן לבדוק את הידע שלכם. אספנו לכם שתי עובדות, אחת נכונה ואחת שגויה, עכשיו תורכם לגלות מהי העובדה הנכונה.

אלרגית לאגוזים ובוטנים

קביו אלרגית מאוד לכל סוגי האגוזים ואף לבוטנים, זה גורם לפנים שלה להתנפח, מקשה על נשימתה ועושה לה גירודים בכל הגוף. היא אפילו סיפרה שפעם אחת כשהייתה ילדה אכלה בטעות עוגה שהכילה אגוזים ופונתה משם באמבולנס כשהיא סובלת מנפיחות בפנים וקוצר נשימה, לא נעים.

מפחדת מאוקיינוסים וכרישים

לקביו יש פחד מאוד רציני מכל סוגי האוקיינוסים ואף מהכרישים שחיים בתוכם. אם היא במים וכפות הרגליים שלה לא נוגעות בחול שבקרקעית היא מתחרפנת, היא אף סיפרה שבאחת הפעמים הלכה עם משפחתה לצלול והיה לה התקף חרדה בזמן שצללו, מכיוון שחשבה שכרישים רודפים אחריה, בהחלט מפחיד.

  

 

 

 

  

 
תגובות