משהו קורה: האם יהיה שיתוף פעולה בין ג'סטין לאד?. צילום מסך מאינסטגרם

משהו קורה: האם יהיה שיתוף פעולה בין ג'סטין לאד?

לאחר עבודה משותפת על השיר "Love Yourself" נראה כי השניים עובדים על שיר משותף נוסף. כל הפרטים

לאחר שהפתיע אותנו בפסטיבל "קואצ'לה" לפני שבוע בדיוק בהופעה של אריאנה גרנדה והודיע כי "אלבום חדש בקרוב", ג'סטין ביבר ומנהליו לא מפסיקים לייצר כותרות. ישנן השערות של המעריצים לגבי המוזיקה העתידית של הזמר, והפעם - שיר משותף של ביבר עם חברו הטוב, הזמר והיוצר אד שירן.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לפני כשבועיים סקוטר בראון, מנהלו של ביבר, העלה תמונה של הזמר על סוג של סט צילומים עם מסך ירוק מאחורה. את התמונה צילמה לא אחרת מאשר היילי ביבר - אשתו. בתמונה בראון כתב: "הבחור הזה! משהו קורה. אוהב את זה". תחילה אף אחד לא חשב שיש מסר מאחורי התמונה עד שלפני מספר ימים מנהלו של שירן - סטואט קאמפ העלה תמונה של שירן ברקע דומה לתמונה של ביבר ועם בגדים דומים וכתב את אותו משפט שבראון כתב: "הבחור הזה! משהו קורה".

אנו לא יודעים מה לחשוב, תעלול יחצ"ני או שיתוף פעולה עתידי, בעידן של היום לא באמת אפשר לדעת. כרגע כל מה שנותר לנו לעשות זה לחכות. אנו היינו שמחים לעוד שיתוף פעולה של השניים והפעם נשמח לשמוע את שניהם בשיר. כידוע, את השיר המפורסם של ביבר - "Love Yourself" כתבו שירן, ביבר ובני בלקו בשיתוף פעולה. את השיר שר ביבר אך את קולות הרקע שירן שר.

 

 
תגובות