תו הכוכב: קים אטדגי לא מפחדת ונהנית מהדרך. צילום מסך מאינסטגרם

תו הכוכב: קים אטדגי לא מפחדת ונהנית מהדרך

כמו שאנחנו אוהבים את המוזיקה של הזמרים הישראלים, כך גם להם יש מוזיקה שהם אוהבים. בכל שבוע נארח כאן בפרוגי בפינה "תו הכוכב" מוזיקאי אחר בראיון מיוחד שבסופו יספר לנו על שיר בעל משמעות מיוחדת עבורו. והיום: כוכבת הפופ החדשה - קים אטדגי

לפני כחודש הוציאה קים אטדגי, הזמרת הצעירה והמוכשרת, את הסינגל הראשון שלה, אותו גם כתבה והלחינה. אז אחרי תוכנית הריאליטי "אביב או אייל", נראה שאטדגי לגמרי מכוונת מטרה, תפסנו אותה ל"תו הכוכב" בראיון על הסינגל החדש, על הפחדים שבדרך ועל התכנונים לעתיד.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מה את עושה בימים אלו?

"עובדת על דברים חדשים, המון הפתעות שאני אפילו לא ציפיתי שאעבוד עליהם עוד בתחילת הדרך שלי. רוב השעות באולפן, זה הבית".

מדוע ומתי התחלת להתעסק במוזיקה?

"מאז ומתמיד, לפחות מאז שאני זוכרת את עצמי, התחלתי לכתוב חומרים מקוריים שלי בגיל 14 כשהאנגלית שלי יותר התפתחה. אבל אני זוכרת אפילו כשהייתי בת תשע-עשר, כל פעם בסעודת שישי הייתי מביאה מיקרופון מפלסטיק ועוצרת את כל המשפחה באמצע האוכל כדי שיקשיבו לי".

המוזיקה שאת יוצרת תואמת לסגנון המוזיקלי שאת מאזינה לו?

"כמובן, כל אמן חייב שתהיה לו איזו השפעה מסויימת, אבל כל אמן גם חייב להביא את עצמו בצורה די ברורה במוזיקה. כמובן שאני מושפעת ומקשיבה לחומרים, למה שהולך בארץ ובעולם, בעיקר".

© צילום מאינסטגרם

את חושבת שזה יתרון שאת כותבת לעצמך את השירים?

"קודם כל כמובן, אני חושבת שברור שיש הערכה מטורפת לזמרים וזה לא כזה קל להיות 'אושייה מתקתקת' בתעשייה כיום, אבל יש הסתכלות יותר נרחבת לגבי אמן שבאמת יוצר את המוזיקה שלו, אני חושבת גם שזה באמת כיף, יש ריגוש שונה בלעמוד על במה ולשיר דברים שאתה כתבת בחדרי חדרים באמצע הלילה. אתה לא מאמין שבסופו של דבר אתה מגיע לנקודה מסויימת שאתה שר את אותם החומרים, יש בזה גם סוג של חוויה אישית".

לפני כחודש הוצאת את סינגל הבכורה שלך, "לא לי", איך הייתה העבודה סביבו?

"סיפור מצחיק. זה השיר הראשון שכתבתי בעברית, כל הזמן אמרתי לעצמי שאני חייבת להצליח לרשום משהו בעברית ויהי מה, אף פעם לא חשבתי שאני מסוגלת, תמיד כתבתי באנגלית כי זה המקום הנוח שלי, ואז יום אחד באתי לצאת מהבית, כבר הייתי עם התיק עליי ומיהרתי ופתאום ההתחלה של 'לא לי' התחילה לי בראש, התלבטתי עם עצמי אם לרשום את זה או לא, בסוף ישבתי והתחלתי מהר לשכתב את זה, ואת האמת שאני מבסוטית. וזהו, גם בהפקה של השיר הייתי מעורבת, מאוד נהניתי מהדרך, מאוד".

 

אחרי שהשתתפת בתוכנית הריאליטי "אביב או אייל"- את חושבת שבעתיד נראה אותך בעוד ריאליטי מהסוג הזה?

"נכון להיום אני במסלול אחר לגמרי, אני חושבת גם שמחכה לי עוד דרך ארוכה ואני לא הולכת להתייאש עד שאני הולכת להגיע לפסגה, אז כרגע בשנים הקרובות אני לא רואה את זה קורה כי אני לא רואה כרגע סיבה שזה יקרה. אבל אי אפשר לדעת מה יקרה, כמו שבחיים לא חשבתי שאני אכנס לריאליטי, לא חשבתי שאני אעשה את זה".

כמה את מפחדת מאכזבה בתחום והאם זה משפיע על היצירה שלך?

"זה ידוע שצריך קצת סבלנות בתעשייה הזאת, אבל עוד משהו שקודם כל צריך מאוד ליהנות מהדרך שאתה עושה ולהאמין באמת שזה זה, וזה בדיוק איך שאני מרגישה, ככה שאני קודם כל חושבת שאין יותר מידי מה לפחד מאכזבות כי גם לירח בסופו של דבר ניסו להגיע ולא הצליחו, אבל הנה - עכשיו הצליחו. אין משהו שהוא לא אפשרי, פשוט צריך לרצות את זה במאה אחוז ואז זה יקרה".

© מתוך אביב או אייל

אילו דברים תרצי לעשות מלבד מוזיקה?

"את יודעת כמה פעמים ניסיתי לחשוב על זה? ולא, אתה מרגיש כאילו אתה בוגד בעצמך, זה כבר מעבר לתחביב, באתי לכאן והייעוד שלי הוא לעשות מוזיקה, אין משהו אחר, זה כל כך עוצמתי וזה זה לגמרי."

לסיום, מיהו תו הכוכב שלך?

"אני אישית מאוד מתחברת גם להפקה של השיר הזה, To Build a Home - The Cinematic Orchestra" ולפי איך שאני שמה לב, ה-'קיק' שמאחורי ההפקה בעצם הוא כמו דפיקות של לב במצב רגוע. זאת אומרת, גם כשמקשיבים לשיר הזה תמיד נהיים רגועים יותר וזה שיר שאני מחוברת אליו המון המון שנים".

 

 

תגובות