סטייל חדש? אד שירן משחרר שיר ראפ-דאנס. צילום: באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור

סטייל חדש? אד שירן משחרר שיר ראפ-דאנס

הבוקר (ו׳) שחרר הזמר המצליח עוד שיר מתוך האלבום הענק שלו מלא שיתופי הפעולה והסגנונות הרבים. הפעם נכנס לתמונה גם סגנון הראפ והדאנס

אד שירן ממשיך להפתיע אותנו בכל תקופה קצרה עם עוד שיר חדש מתוך האלבום הענק שלו שמלא בשיתופי פעולה (שעוד יפתיעו אותנו בהמשך), וביניהם המון סגנונות. החל מהפופ של ג׳סטין ביבר עם “I don’t care” ועד השיר שמשתחרר הבוקר (ו') המשלב את סגנון הראפ - "Cross me”.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בשיר משתתפים שני ראפרים מוכרים מאוד בעולם, בשם “Chance” ו-“PnB Rock”. הם נותנים לשיר משקל כבד עם הראפ אבל הקלילות יוצאת לאור כשהחלק של שירן מתחיל. הזמר מראה לנו כאן שהוא מולטי-טאלנט, ואחרי כמה שיתופים בעבר עם ראפרים הוא גם מוכיח לנו כאן שהוא לא רק שר את סגנון שירי הנשמה העדינים, אלא יודע להפוך שיר יחסית עדין ליותר חזק בעזרת הוספת קטעי הראפ.

 

אחרי כמה וכמה אלבומים, הופעה קצרה ב״משחקי הכס״ ועוד כמה פעולות שמייחדות את שירן מהעולם, הוא מוציא עכשיו עוד אלבום חדש ממש בקרוב, ונחשף שכולו יהיה בנוי על שיתופי פעולה. נשמע כמו חלום, לא? אך השמות המלאים של כל הזמרים שיבואו אל האולפן יחד עם שירן בינתיים חסויים אך לקראת צאתו של השיר הנוכחי למשל, צצו שמועות על: טיילור סוויפט, Panic! At the disco, 5SOS, ומה לא. אפילו על אריאנה גרנדה היו דיבורים, ונקווה שבאחד השירים הבאים באלבום שהוא עומד להוציא, גרנדה אכן תשתתף ותפתיע אותנו.

על העבודה סיפר שירן כי: "לפני שהוחתמתי בחברת תקליטים גדולה, בשנת 2011, הוצאתי אי.פי. שנקרא 'No.5 Collaborations Project'. מאז, תמיד רציתי להוציא עוד אסופת שירים כזאת, אז התחלתי לעבוד על 'No.6' במחשב הנייד שלי בזמן סיבוב הופעות העולמי, בשנה שעברה". "אני מעריץ ענק של כל האמנים ששיתפתי איתם פעולה והיה לי כיף גדול ליצור את הפרויקט החדש".

תגיות
תגובות