אסף גורן: "הייתי שמח לייצג את ישראל באירוויזיון". צילום: אור גפן

אסף גורן: "הייתי שמח לייצג את ישראל באירוויזיון"

אמש (ג') הגענו להשקת סינגל הבכורה של זוכה האח הגדול VIP, אסף גורן ותפסנו אותו לראיון מיוחד. האם יש סיכוי לשיתוף פעולה עם בן זיני ולמה הוא גנז את השירים שלו מהעבר?

אמש (ג'), השיק אסף גורן -זוכה עונת "האח הגדול VIP" סינגל ראשון בעברית באירוע חגיגי, שפותח את הקריירה המוזיקלית שלו בצורה מושלמת וחושף צד אחר בגורן, שחושף זיכרונות מעברו ולגמרי מביא את אמריקה לארץ. תפסנו אותו לראיון קצר כדי לדבר על הסינגל, היום שאחרי הוצאתו והתחושות שמלוות את גורן מרגע העבודה עליו ועד היום.

 עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

איך הייתה העבודה על הסינגל הראשון שהוצאת בעברית?

"העבודה על הסינגל הייתה מדהימה ואמיתית. אני לא אגיד עבודה קשה, אני אגיד עבודה אמיתית. הצוות הוא מדהים, המפיקים ביחד עם נוי. יש להם הבנה בסיטואציה, אני לא בן אדם שאוהב ללכת לפי המובן מאליו. הכי קל זה לעשות איתי שיר פופ עם רקדנים, אבל אני מסרב לזה, אני רוצה לעשות משהו שיגע באנשים. אני חושב שזה אחד השירים שנהניתי ליצור".

אילו תגובות קיבלת לאחר הוצאת הסינגל?

"אחרי שהוצאתי את הסינגל קיבלתי תגובות מפתיעות מאוד. אנשים אומרים לי שהם נורא מתחברים למילים ולשיר, וחוץ מזה שהם רוקדים ונהנים ממנו - הרבה אמרו לי שהם מתחברים לסיפור שלי וגם בזכות הסיפור שלי, השיר גורם להם לדבר על ה-"כאפות" שהם אכלו מהחיים או באמת להתחבר לקשיים שאני עברתי, שהם גם חווים. הרבה רשמו לי את זה, ואני מוצא את עצמי יושב וקורא הודעות פרטיות שילדים ונערים כותבים לי. זה מדהים וזו זכות גדולה בשבילי כי מה שווה כל התהילה אם אתה לא יכול לעשות משהו שהוא אמיתי ויכול לעזור למישהו אחר".

 

״האח הגדול״ עזר לך בפתיחת דלתות בעיסוקים חדשים?

"לגמרי. האח עזר לי לקבל אהבה. זה נתן לי איזשהו אישור שכל הדברים שעשיתי בחיים והדרך שהלכתי בה - כנגד כל הסיכויים, היא דווקא אמיתית, והיא הייתה שווה את זה. היא נוגעת באנשים, אנשים מתחברים לזה וזה משהו שהיה ממש חשוב לי. זה כן פתח לי דלתות בדוגמנות, עבודות, אני מתחיל להופיע עם השיר שלי ואני חושב שבעיקר ההכרה. הכרה שכל כך היה לי חשוב לקבל בארץ, יותר מכל מקום אחר בעולם, כי פה זה הבית".

האם אתה מרגיש שהאהבה של הקהל הישראלי גרמה לך לעסוק בתחומים שלא חשבת לעסוק בהם קודם?

"בזכות האהבה של הקהל אני פה בארץ, אני רוצה להישאר פה. חוץ מזה שהייתי מנחה ב-MTV ובעוד כמה מקומות, פה חשוב לי לעשות את הקטע שלי בשביל להתחבר לאנשים שתמכו בי, להביא להם בחזרה גם ממני. אם זה לספר על עצמי יותר, להוציא עוד שירים על הדרך שכתבתי, לגרום לקהל בארץ להרגיש משהו".

אתה מוכר בתור מתמודד ראליטי, יש עוד תכניות שהיית רוצה לנסות להשתתף בהן? הכוכב הבא? אירוויזיון?

"אירוויזיון זה דבר שהייתי מאוד שמח לקחת בו חלק. אני יותר מגאה לייצג את ישראל וזו מטרה נעלה בשבילי לייצג את הארץ שלנו בדרך האומנותית שלי. לא יודע אם הייתי רוצה להשתתף דווקא בתכנית ראליטי של כישרונות אבל אני אוהב ראליטי, אני אוהב להיות עצמי, אני אוהב לחיות ולא לשחק שום תפקיד חוץ מעצמי. זה הכי חשוב".

ברגע הזכייה
ברגע הזכייה © מיכה לובטון

לאיזה עולם אתה יותר מתחבר?

"מוזיקה והופעה. מוזיקה וריקוד זה מתחבר ביחד, רקדן צריך לדעת איך להקשיב למוזיקה ומוזיקאי חייב לדעת ליצור מוזיקה שתוכל לגרום לרקדן לרקוד. זה מתחבר ביחד, מוזיקה זה עוד מקום בשבילי לבטא את עצמי".

למה בחרת לגנוז את השירים שהוצאת בעבר מהערוץ שלך?

"לא גנזתי אותם, שמתי אותם על פרטי זמני. רציתי להתחיל משהו חדש. דף נקי ועקבי לעם שלי. אני אחזיר אותם בקרוב כדי שתהיה עוד טעימה מהמוזיקה שהייתי מוציא פעם, כי זה חלק ממני. אבל בינתיים ההשארתי אותם על פרטי, להתחיל דף נקי וחדש ולתת את מה שהרגשתי, כי זה השיר הראשון שלי אחרי ה-"אח הגדול".

"רציתי להתחיל משהו חדש. דף נקי ועקבי לעם שלי". © צילום מאיה ברק

יש סיכוי לשיתוף פעולה עם בן זיני בקרוב?

"בן הוא אח שלי, עברתי אתו חמישים ימים מדהימים באח. לכל אלה שחשבו שאנחנו בריב, אני מודיע שאנחנו חברים טובים ושיתוף פעולה זה משהו שכן יקרה בעתיד".

האם יש לך תכנונים לעתיד הקרוב בתחום המוזיקלי?

"להוציא עוד שירים, להופיע פה בארץ, לעשות שיתופים פעולה עם אמנים שאני מאוד מתחבר אליהם בארץ, לעשות עוד תכניות והנחייה. אנחנו עדיין מכוונים לחו"ל, ממשיך לעבוד בלוס אנג'לס עדיין אבל פה זה הבית שלי, המשפחה שלי, פה זה המקום שאני רוצה להצליח בו".

בהשקה עם החברים מבית האח הגדול
בהשקה עם החברים מבית האח הגדול © צילום: אור גפן
צמודים צמודים
צמודים צמודים © צילום: אור גפן
עם מגי טביב
עם מגי טביב © צילום: אור גפן

 

תגובות