מסתמן: ג'סטין ביבר ובילי אייליש בשיתוף פעולה חדש. אינסטגרם @Justinbieber

מסתמן: ג'סטין ביבר ובילי אייליש בשיתוף פעולה חדש

השניים שנפגשו לראשונה בפסטיבל המוזיקה "קואצ'לה" מעלים טיזרים בימים האחרונים לרשתות החברתיות שגורמים להאמין כי שיתוף פעולה בין השניים נראה באופק. כל הפרטים

אלבומה הראשון של הזמרת הצעירה בילי אייליש בשם "When We All Fall Asleep, Where Do We Go?" שיצא לפני כשלושה חודשים הציב אותה בראש ההשמעות וכאחד השמות הגדולים שתעשיית המוזיקה לא ראתה הרבה זמן. אייליש בת ה-17 בנתה לעצמה סגנון מוזיקה ייחודי שמושך תשומת לב רבה בקרב קהלים ברחבי העולם. את ג'סטין ביבר אין צורך להציג ולהסביר, כבר 10 שנים שהוא חלק מחיינו וגם חלק מחייה של אייליש אשר ציינה כי היא לגמרי גדלה כבליברית, היום (ד') אנו יכולים לספר לכם כי כנראה יהיה שיתוף פעולה של השניים בקרוב.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הכל התחיל לפני יומיים כאשר ביבר העלה ציוץ לטוויטר בו הוא כותב "רמיקס", ידוע לנו כי הזמר מקליט אלבום חדש ולרוב כאשר זמר מצייץ דבר כזה מדובר בפרויקט עתידי. לאחר מכן אחייה של אייליש צייץ מחדש את הציוץ של הזמר. אחייה של אייליש הוא המפיק המוזיקלי שלה, כך שכל דבר מוזיקלי שאייליש עושה אחייה הגדול יוצר איתה ביחד. הציוץ שלו מחדש לציוץ של ביבר העלה שאלות בקרב המעריצים וגם אצלנו.

אתמול אייליש העלתה לסטורי מספר סטורים שהמשיכו את החדשות לשיתוף פעולה בין השניים. בסטורי הראשון כתבה: "האלבום החדש מטורף. אבל אולי יש לי משהו בשבילכם..." בסטורים הבאים העלתה הזמרת תמונות בשחור לבן ולאחר מכן את אחד מהשירים שלה מהאלבום האחרון שנקרא "All The Good Girls Go To Hell", בסטורי לאחר מכן היא עשתה אמוג'ים של מישהו מסתיר את הפה עם היד וכתבה "אוקיי לילה טוב".

הסטורים המדוברים של אייליש לפי הסדר
הסטורים המדוברים של אייליש לפי הסדר © צילום מסך מהאינסטגרם

על פי הסימנים ניראה כי מדובר ברמיקס לשיר של אייליש בשם "All The Good Girls Go To Hell" שברמיקס ביבר משתתף. אנו לא יכולים להתעלם מהסימנים, המפגש של השניים בפסטיבל המוזיקה הגדול לפני כשלוש חודשים הראה את הערצה של השניים אחד לשני וזה היה עניין של זמן עד שהם ישתפו פעולה. אנחנו לגמרי בעד שיתוף זה ובעיקר שמחים מהסימנים ומקווים שהם לא ישקרו לנו. גם אם לא מדובר ברמיקס שאנו חושבים שיהיה כל שיתוף פעולה של השניים יתקבל בברכה ובזרועות פתוחות.

תגובות