שילוב מנצח: השיר של שון וקמילה ממשיך לשבור שיאים. צילום מהקליפ

שילוב מנצח: השיר של שון וקמילה ממשיך לשבור שיאים

חודש לאחר יציאתו המפתיעה, הלהיט הגדול, "Señorita", ממשיך לשבור שיאים ולהציב את הצמד בשיא הקריירה שלהם

לפני בדיוק חודש קיבלנו הפתעה ענקית משון מנדס וקמילה קביו, את השיר "Señorita" שהפך במהרה לשיר האהוב עלינו. הקצב הלטיני יחד עם הקולות של השניים עשו לנו את זה ונראה שלא רק לנו. מרגע יציאתו של השיר הוא נמצא בעשרת הגדולים של כל מדינה אפשרית בעולם וגם אצלנו כאן בישראל. השמועות על זוגיות בין השניים כמובן עזרו לתהילת השיר ואמש (ש') פורסם כי השיר שבר שיא מיוחד ברשת הסטרימינג ספוטיפיי.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עברו ארבעה שבועות מאז שהשיר יצא ועל פי האפליקציה כל שבוע מחדש בכל ארבעת השבועות האחרונים שמעו את השיר 60 מיליון פעמים ואפילו יותר. כרגע יש לשיר בספוטיפיי 282 מיליון השמעות. המידע הזה מזכה את השיר בתואר השיר שהושמע הכי הרבה בשבוע בנוסף לתואר הקודם - השיר שהגיע ל-200 מיליון השמעות הכי מהר בספוטייפי, אשר עקף את "I Don't Care" של אד שירן וג'סטין ביבר.

 

לפני מספר ימים אתר בילבורד האמריקאי פרסם השערות נרחבות לטקס הגראמי הנוצץ על שירים שהוא מסמן את מועמדותם לפרס בטקס הענק. כמובן שהשיר המדובר הוא אחד מהם והאנשים בעולם המוזיקה מהמרים על מועמדותו, אנו לא רואים סיבה שלא, מדובר בשילוב מדהים של מנדס וקמילה ואנחנו ללא ספק רואים אותם מנצחים בגראמי ושוברים עוד כמה שיאים במהלך הדרך לפסגה.

 
תגובות