סיכומוזיקלי: שרית חדד ומירי מסיקה זוכרות, ולורן פלד מרגש. יוטיוב

סיכומוזיקלי: שרית חדד ומירי מסיקה זוכרות, ולורן פלד מרגש

עוד שבוע חלף לו, והנה אנחנו מסכמים לכם את כל השירים שיצאו השבוע - מלורן פלד ועד שרית חדד וכוכבת הפופ החדשה

קבלו סיכומוזיקלי מקסים במיוחד עם שירים עדינים, כיפיים, מרגשים וגם כמה קצת יותר שמחים. המוזיקה המקומית שלנו מספקת לנו עוד ועוד שירים לשמוע בקיץ הזה, ובכלל, ממיטב האמנים הישראלים והטובים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לורן פלד - ללכת ממך

בשיר מרגש, מיוחד ופשוט נוגע ללב לורן פלד המקסים בא אלינו מכל הלב, עם לחן שגם הוא הלחין בעצמו ולגמרי הרעיד לנו את הלב. המילים העמוקות והחודרות של השיר נכנסו לנו ישר ללב, וכל הטוב הזה ביחד כולל הקול המדהים של פלד יוצר שיר שלא שוכחים בקלות.

לסיכום: מרגש וחודר. ★★★★★

 

רגב הוד - מרחק בין אנשים

אחרי שכבש יחד עם הלן את המירוץ למיליון ומאז נשארו שניהם בכותרות, רגב הוד מוציא אלינו את ״מרחק בין אנשים״ - שיר מקסים עם נגיעות של סגנונות שונים ישראליים אהובים, והביא אלינו שיר שהצליח לגרום לנו להתאהב בו. מחכים לעוד!

לסיכום: ים תיכוני במיטבו. ★★★★

 

שירה קאי כהן - אגו בעזריאלי

ועכשיו נמשיך לקצת סוואג ואופי שולט: שירה קאי כהן בשיר מקסים שפותח לנו את הסופ״ש עם הרבה אנרגיות, בהשתתפות כוכב ״הבנים והבנות״- אריאל לדני הכובש, שמשחק בקליפ דומיננטי ונערי במיוחד, מלא בוייב מעולה וסטייל ייחודי ומקסים. בהצלחה!

לסיכום: הנוער של היום יודעים הכי טוב. ★★★★

 

שרית חדד - אני עוד זוכרת

שרית חדד, מלכת הזמר הישראלי שלא מפסיקה לשנייה לספק לנו מוזיקה ישראלית במיטבה, באה אלינו הפעם עם ״אני עוד זוכרת״ - שיר מרגש במיוחד שאהבנו מאוד, אם כי הוא דומה מאוד לשאר שיריה של הזמרת האהובה - השיר הזה אכן מרגש וחודר, ותמיד כיף לשמוע מוזיקה חדשה משרית חדד המקסימה.

לסיכום: אהבנו, אבל ציפינו לקצת אחר. ★★★★

 

איתי לוי - בואי לתמיד

איתי לוי, אחד השמות החמים בעולם המוזיקה, בא אלינו עם שיר לגמרי מהלב - ״בואי לתמיד״. עוד שיר מרגש, מקסים ולא כבד מדי שאפשר לשמוע תמיד. טל קסטיאל המרגש כתב את המילים ואסף צרויה המוכשר הלחין את השיר הזה, ושניהם יחד עם לוי עשו עבודה מדהימה ביצירת השיר הזה שלגמרי ייכנס להרבה מאוד פלייליסטים. לסיכום: בוא תמיד! ★★★★★

 

 

תגובות