אוזונה בישראל: ההופעה שהטריפה את ראשון לציון . צילום: עומרי סילבר

אוזונה בישראל: ההופעה שהטריפה את ראשון לציון

אמש (ג׳) הופיע כוכב הרגאטון הלטיני, אוזונה, בלייב פארק בראשון לציון - והעיף את הקהל אל השמיים. סיקור הופעה!

זה לא סוד שאוזונה הוא אחד ממייצרי להיטי הרגאטון הטובים שאנחנו מכירים - מהכוכבים הלטיניים הכי מוצלחים שאפשר לחשוב עליהם, והאנרגיה המטורפת שלו יודעת להעיף אותנו אל השמיים. כשהוא שומר את הטוב לסוף, הופיע הזמר אתמול בערב בלייב פארק ראשון לציון - והטריף לגמרי את הקהל. הופעה מעולה שלא הפסקנו לרקוד בה, שכללה אנרגיות מתאימות להמשיך איתן את הקיץ המטורף הזה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ההופעה התחילה בחימום של הכוכב הישראלי האהוב עלינו, סטפן, בכמה שירים שרק הכינו אותנו למופע הענק של אוזונה. המופע נפתח בשיר ״Ùnica״ – קצת רוגע אבל עם קצב, הכנה רצינית לטירוף שקרה אחר כך. ״vaina loca״ היה מיד אחריו, וגרם לקהל כבר להתחיל להתנועע לפי הקצב. מיד אחריו בא ״ibiza״ שהרקיד את הקהל קצת יותר - ועבר לחלק השני של המופע.

© צילום: עומרי סילבר

את החלק הזה פתח ב-״La modelo״ והמשיך אל ״Te robare״ עם המון אנרגיות מטורפות, שהרקידו את הקהל בכיף והרבה סטייל לטיני כמו שאוזונה יודע לעשות הכי טוב שיש. ״devuveme״ היה השיר הבא, שנתן עוד קצת אווירה לטינית וכיפית והכין אותנו ל״quiro mas״- אחד מלהיטיו האהובים. אחריו בא החלק השלישי של המופע - ״la ocasion״, אחד מהמוכרים ביותר שלו, שגרם לקהל לזוז ולרקוד. ״solita״ שבא אחריו גרם לקהל הענק לשיר ביחד איתו, ו- ״ahora dice״, שזכה אף למיליארד צפיות ביוטיוב בשל הפופולאריות הענקית שלו, כבר העיף לגמרי את כולם וסגר את החלק השלישי של המופע. 

החלק הרביעי נפתח ב-״rompe corazones״, שהתחיל את החלק היותר עדין, רגוע ואוהב של ההופעה. החלק הזה היה מאוד מחמם לבבות, ומיד אחריו בא “Corazon de seda” שריגש לגמרי, ובאווירה מאוד ספרדית ואוהבת המשיך אל ״dile que tu me queres״ שקצת הקליל את האווירה והמשיך את הפורמט הרגיל של השירים שלו. ״amor genuino״ הביא אווירה מעט יותר כבדה אם כי מאוד מרגשת. ״te sons de nuevo״ הקפיץ לגמרי את כולם והעיף לנו את המוח בשואו כיפי ופשוט מדהים. 

© צילום: עומרי סילבר

״que va״ הקפיץ את הקהל והרים אותו על הרגליים, והגענו לחלק המרקיד והמקפיץ של ההופעה. ״me niego״ פתח אותו והקהל היה פשוט באופוריה מדהימה, שנמשכה גם אל גרסת רמיקס-רגאטון של ״te vas״ שכולנו פשוט אהבנו, ואז בא אחד הלהיטים הענקיים שלו - “escapate conmigo” שהעיף לשמיים את הקהל ואותנו, ומיד אחריו בא ״x-remix״ שכולנו מכירים ואוהבים. זה היה אחד מרגעי השיא של ההופעה המדהימה הזו, עם צוות רקדניות מקסים מאחוריו - שהקפיץ לגמרי את הקהל. מיד אחריו בא ״criminal״, וכמו שהזכרנו - אוזונה שמר את הטוב לסוף, ולצערנו אנחנו קרובים לסוף - וכל הכיף ממשיך. ״el farsante״ המשיך את הכיף הזה, וסגר את החלקים אחרונים לפני הסוף המדהים. 

© צילום: עומרי סילבר

״siguelo bailando״ פתח את החלק האחרון של המופע, עם כמה מלהיטיו הענקיים שסגר איתם את ההופעה. ״tu foto״ המשיך את החלק הענק הזה, שהעיף בפעם האחרונה את הלייב פארק להיום, ואחריו באו הלהיטים הכי גדולים שלו: ״se preparto״ בעל מיליארד הצפיות ביוטיוב, ואחריו ״baila baila baila״ שכולנו מכירים ואוהבים. אחריו באו בהתאמה ״si tu marido״ ו- ״te bote״ המדהימים שגם הם לא פסחו על שום פלייליסט בתקופה האחרונה. אבל הלהיטים האלה רק הכינו אותנו לגדול מכולם....

© צילום: עומרי סילבר

השיר שסגר את המופע המדהים הזה, הוא לא אחר מ-״Taki Taki״: בשואו ענק, מפוצץ, מקפיץ ופשוט אייקוני סוגר אוזונה את המופע הכל כך מדהים הזה, ורק מראה כמה הוא אוהב אותנו במהלכו: בכל שיר הוא דאג לשלב את המילה ״ישראל״ לפחות כמה פעמים, ואף למד להגי בעברית ״אני אוהב אתכם״ ו״תודה רבה לכם״! ואנחנו פשוט מודים לך- אוזונה- שבאת אלינו עם הופעה פשוט ענקית שלגמרי התעלתה על המצופה והיה שווה לבוא בשבילה מכל קצוות הארץ. Te quiero, Ozuna!

 
תגובות