קארדי בי סטייל: נועה קירל בסינגל וקליפ מפתיע. צילום: ערן לוי

קארדי בי סטייל: נועה קירל בסינגל וקליפ מפתיע

נועה קירל והמילים 'סטייל' ו'חדשניות', באות יחדיו כבר מראשית דרכה של הזמרת שכבשה את כל המדינה. נראה כי בכל פעם מחדש הזמרת בת ה-18 מצליחה להפתיע אותנו ו'להעיף' לנו את הגג והפעם: קירל בלהיט טראפ-ים תיכוני ("פאוץ'") מיוחד במינו

'נועה קירל', שם שהוא מותג של ממש. קירל בת ה-18, כוכבת הפופ והנוער של המדינה לא נמצאת כאן בכדי להיעלם ולכן, לא מפסיקה לעמול קשות בכדי לשמר ולפתח את הקריירה המפוארת שביססה לעצמה. בין אם מדובר בצילומי העונה החמישית של 'כפולה' ובין אם הפיכתה למורה ב"בית הספר למוזיקה" או אם מדובר בצילומים שונים של קמפיינים שונים בהם היא מככבת, ברור לכולם שאם השם של קירל חתום עליהם, זו הצלחה. בשיר החדש ששיחררה היום (ב') האיכות חסרת הפשרות של נועה קירל באה לידי ביטוי בכל תבחין אפשרי והיא אף מצליחה להפתיע אותנו עם סגנון שונה לגמרי ממה שהיא עשתה עד כה.

 עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שם הסינגל החדש הוא לא אחר מ'פאוץ'' וכמו שם השיר הטרנדי הקליל והמגניב, כך גם השיר עצמו. "פאוץ'" הוא שיר קצבי בסוגת הטראפ והמוזיקה השחורה ששולטת בעולם (בעיקר הזכיר ניחוחות של ניקי מינאז' וקארדי בי המוצלחות) הפופ שמשלבת עימה נגיעות ברורות של מוזיקה מזרח-תיכונית כדי להזכיר שהיא עדיין מהמזמרח התיכון המיוחד, כשהקליפ עצמו, מתמקד כולו באסטתיקה של העולם הערבי רק מעודכן לכלל העולם ועם מה שעובד כיום. 

 

מדובר בשיתוף פעולה עם ג'ורדי, רון ביטון, איתי שמעוני ודורון מדלי שהשתתפו בכתיבת מילות השיר השנונות והקלילות לצד קירל עצמה ויצרו את הלהיט הכי כיפי ששמענו לאחרונה. מה שנותר לנו לשאול את היוצרים, מה היא נוסחת הקסם של החבורה ליצירת להיט כה מדויק? כאמור, גם הקליפ עצמו לא יורד מרמת השיר. כפי שציינו מקודם, הקליפ התמקד באסטתיקה ערבית מודרנית ולכן שולבו בו מרכיבים ייחודיים כמו גמל, רקדניות בטן, אווירה מסתורית, כריאוגרפיה ייחודית ועוד. מה נותר לנו לעשות? להוסיף את השיר לפלייליסט שלנו ולהמשיך לחכות ללהיטים חדשים מבית היוצר קירל שהפעם הפתיעה ובגדול. 

 

 
תגיות
תגובות