ממשיכה הלאה: מיילי סיירוס בשיר חדש על ליאם המסוורת' . צילום: gettyimges.ILDia Dipasupil

ממשיכה הלאה: מיילי סיירוס בשיר חדש על ליאם המסוורת'

לפני כשבוע התבשרנו על הפרידה המפתיעה של מיילי סיירוס לליאם המסוורת', והיום (ו') מעין תגובה מוזיקלית מסיירוס בנושא עם סינגל חדש

מיילי סיירוס לא נותנת לפרידה מליאם המסוורת' לעצור את יצירת המוזיקה שלה והיא מפתיעה אותנו היום (ו') עם שיר חדש המדבר על הזוגיות שהייתה לה. לפני מספר חודשים סיירוס חזרה אלינו עם אלבום חדש ובועט, סגנון חדש שלא הכרנו קודם לכן מהזמרת, סגנון בוגר יותר באלבום EP בשם המיוחד "She Is Coming". והבוקר כאמור שחררה את הסינגל החדש - "Slide Away".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מדובר בשיר חופשני ואמיתי מסיירוס, השיר נפתח בביטוי שחוזר על עצמו שאומר "היה היה פעם" כלומר, מה שהיה פעם הוא לא אותו הדבר ממה שיש עכשיו. סיירוס היא לא אותו הדבר שהיא הייתה פעם. הכוכבת המצליחה מדברת בפתיחות מלאה על הזוגיות שלה עם המסוורת' בשיר, על הצדדים הפחות טובים בזוגיות שהייתה להם ובעצם אומרת לו לזוז הצידה לתת לה לחיות בנפרד ממנו כי היא מרגישה שהוא משפיע עליה בצורה לא טובה. שיר בוגר ורגוע אך המשמעות שלו חזקה, סיירוס מסיימת פרק גדול בחיה עם שיר מרגש ועוצמתי, שיר של למידה עצמית והבנה שהיו זמנים שהסתיימו וצריך לעבור הלאה.

 

כידוע, זה לא השיר הראשון שסיירוס כותבת על ליאם המסוורת' לאחר פרידה של שניהם. לפני כשש שנים הוציאה סיירוס את השיר "Wrecking Ball" השיר דיבר על התפרקות היחסים שלהם בפעם הראשונה והפך ללהיט גדול עד ימינו. נראה כי סיירוס עושה זאת שוב והשיר החדש הוא המשך לשיר הראשון - אך ישיר יותר ומלא ברגש. מדובר באחד השירים היפים ששמענו, אך עם זאת בצער רב, גם סימן שלהמסוורת' סיירוס כנראה לא תשוב - אך אין לדעת.

תגובות