Fun Fact: העובדות שלא ידעתם על ריהאנה. gettyimges.ILKevin Winter

Fun Fact: העובדות שלא ידעתם על ריהאנה

חושבים שאתם יודעים הכל על הזמרים המובילים בתעשיית המוזיקה? זוהי בדיוק הפינה בשבילכם! בכל שבוע נביא לכם חמש עובדות מפתיעות על אמן מוכר אחר בתעשיית הבידור. והשבוע - ריאהנה

הזמרת ריאהנה בת ה31 הפכה לסנסציה במוזיקה העולמית ויצרה בשנות הקריירה שלה עשרות להיטים גדולים עם קליפים בלתי נשכחים. אך האם אתם יודעים הכל על הזמרת האהובה? הגיע הזמן לבדוק!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שגרירה של מוזיקה

משנת 2008 ריאהנה מחזיקה בתואר ״שגרירת התרבות והנוער״ ו״הפרצוף התיירותי״ של ברבדוס, מולדתה. בשנה זו, חגגו לכבודה חג לאומי באי הקטן, ובכדי לשמח את המעריצים המקומיים, אירגנה לכבודם מחווה מחממת ומרגשת, הופעה חינמית לכל תושבי האי.

צרות בגן עדן

את הוידאו ללהיט הבלתי נשכח של ריאהנה עם קלווין האריס ״We Found Love” צילמו בחווה קטנטנה באירלנד,אם תצפו בקליפ תבחינו בכך. אך, מה שלא תוכלו להבחין בו, הוא העובדה כי במהלך הצילומים בחווה, החוואי אשר השכיר לצוות הצילום של ריאהנה שלח צוות שיפסיק את הצילומים וזאת בעקבות הלבוש ׳הפרובוקטיבי׳ של הזמרת.

 

מנהלת חברת איפור

לפני כשנתיים הזמרת השיקה את חברת האיפור שלה בשם "Fenty Beauty" עם ליין שלם של מוצרים שלא מבייש חברת איפור קיימת. השקת חברת האיפור הייתה עצומה והציבה את הזמרת במקום גבוהה לא רק מבחינה מוזיקלית אלא גם כשאת עסקים ומנהלת חברת איפור בין הגדולות בעולם.

אלבום תשיעי בדרך

כבר למעלה משנה שהיו שמועות על אלבום תשיעי מריהאנה שיגיע בשנת 2019, ולאחרונה ריהאנה אישרה את השמועות בפוסט מיוחד באינסטגרם בסגנון "מם" כאשר היא צוחקת על המעריצים שלא מבינים איפה האלבום כי אנחנו כבר למעלה מחצי שנה מתחילת 2019. בפוסט הדובר הגיב גם הזמר פארל וויליאמס את התגובה "הם לא מוכרים" דבר המבשר על שיתוף פעולה בין השניים באלבום התשיעי של הזמרת.

קריירת משחק גדולה

בין היותה זמרת מצליחה ומנכ"לית חברת איפור ריהאנה מוצאת זמן גם לשחק בסרטים. ב13 השנה האחרונות הזמרת שיחקה בשמונה סרטים וביניהם: "אושן 8", "מעודדות צמודות 3" ו"בייטס מוטל".

הגיע הזמן לבדוק את הידע שלכם. אספנו עבורכם 2 עובדות, אחת נכונה ואחת שגויה, עכשיו תורכם לגלות מהי העובדה הנכונה. בשבוע הבא תוכלו לגלות אם צדקתם או טעיתם.

מעדיפה להשקיע באיפור וביגוד

ריהאנה הודיעה שלאחר אלבומה התשיעי היא תשקיע את זמנה בחברת האיפור והביגוד שבבעלותה ותיקח הפסקה מהמוזיקה לטובת השקעת העסקים שלה.

ג'יי זי מצא את ביונסה במקרה והחתים אותה

לאחר ששלחה דמו לחברת הקלטות היא עשתה אודישן מבפני ג'יי זי והוא זה שהחתים אותה לאחר מכן לחברת ההקלטות.

 

 

תגובות