מלאת מוטיבציה: נורמני משחררת סינגל ראשון לבד. צילום מסך מיוטיוב

מלאת מוטיבציה: נורמני משחררת סינגל ראשון לבד

לאחר ששמענו ממנה כמה שיתופי פעולה מוצלחים במיוחד, נורמני מראה לכולם מי הבוסית ומוציאה שיר סולו ראשון – “Motivation” עם שותפה לכתיבה מפתיעה במיוחד

לאחר התפרקות להקת הבנות האהובה ״פיפת׳ הרמוני״ זמן קצר לאחר עזיבתה של קמילה קאביו, רוב הבנות לא המשיכו בקריירת סולו  משגשגת יתר על מידה, למעט נורמני. היא שיתפה פעולה עם כמה מהשמות החמים בעולם המוזיקה כולל סם סמית׳ וקאליד, ולאחר שהשתפשפה מעט החליטה להוציא שיר סולו ראשון, מתוך אלבום בכורה עתידי שיש ממנו ציפיות גדולות. השיר החדש בשם שנותן זריקת מרץ לכולנו – ״Motivation״. בתהליך כתיבת השיר לקחה חלק גם הזמרת אריאנה גרנדה, חברתה הטובה של נורמני, אשר נותנת לה את הבמה להופיע בכל סיבוב ההופעות שלה כמופע הפותח בהן.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר עצמו הוא לגמרי להיט, מלא בקצב, המון סטייל והקול העדין של נורמני לחלוטין עושה את השיר ומתאים לה כמו כפפה ליד. השיר הוא ההגדרה המדוייקת לאר אנד בי ופופ, שילוב כייפי וטרנדי בזמנים כמו שלנו, לא נשמע כמו משהו ששמענו ועפנו עליו. היו לנו ציפיות גבוהות והוא לגמרי עמד בהן.

 

הקליפ לא מציג סיפור כלשהו כמו שבדרך כלל אפשר לראות בקליפים, אבל אפשר לראות בהתחלה הצגה של נורמני כילדה ולאן היא הגיעה עד היום, הישג מטורף שהיא יכולה לסמן לעצמה וי ענק על מטרותיה. בקליפ נוכחנו לכישורי הריקוד הפשוט מדהימים של הזמרת – כמויות של סטייל, הרבה מאוד אופי חזק ולגמרי וי גם על המטרות שלנו. ללא ספק נורמני הראתה לנו מי הבוס – ושהיא מתכננת להישאר פה לעוד הרבה זמן.

תגובות