Under 18: הזמרים הבינלאומיים שאתם חייבים להכיר. צילום: gettyimages_IL/Timothy Hiatt

Under 18: הזמרים הבינלאומיים שאתם חייבים להכיר

ילדים ובני נוער רבים יעידו כי החלום הכי גדול שלהם הוא להיות זמרים, חלקם גם ניחנו בכישרון שיכול לתחזק קריירה מפוארת בעולם המוזיקה. אספנו לכם חמישה צעירים מוכשרים שהחליטו לא לחכות ולהגשים את החלום שלהם כבר עכשיו!

כמעט כל זמר יעיד שהוא שר מאז שהוא זוכר את עצמו. רבים אף ימעידים כי כבר מגיל צעיר הם רצו לעסוק במוזיקה בעתיד, אך רק מעטים מהם החליטו לקחת את החלום בשתי ידיים ולפתוח בקריירת מוזיקה עוד לפני שהגיעו לגיל 18. מעבר לים, התופעה של ילדים שמוציאים שירים היא דבר נפוץ ומקובל כבר מהרגע שהרשתות החברתיות התחילו להשתלט לנו על החיים, לעומת זאת בישראל התופעה עוד חדשה והזמרים הצעירים עדיין חוטפים לא מעט ביקורות בגלל גילם. גם אם אתם מתחברים לתופעה וגם אם אתם חושבים שילדים צריכים לחוות את הילדות שלהם, תסכימו איתנו שיש לא מעט צעירים עם כישרון שקשה להתעלם ממנו. הכנו לכם רשימה של חמישה בני נוער מוכשרים שפתחו בקרירה לפני גיל 18.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מקנזי זיגלר

נפתח את הרשימה שלנו עם מקנזי זיגלר בת ה-15, ואם שם המשפחה שלה נשמע לכם מוכר אתם לגמרי צודקים. מדובר באחותה הקטנה של הרקדנית מאדי זיגלר שכולנו מכירים בעקבות הקליפים הרבים של הזמרת סיה בהם היא מככבת. אבל מקנזי היא הרבה יותר מ"האחות הקטנה של מאדי", יחד עם השתתפותן של האחיות בתכנית הריאליטי "רקדניות קטנות" היא פתחה בקריירה מוזיקלית מצליחה. מה שכמובן לא מפתיע בהתחשב בעובדה שהיא לוקחת שיעורי פיתוח קול כבר מגיל שנתיים וחצי! מה שאומר שהיא למדה לשיר ולדבר יחד. במשך השנים היא הוציאה שירים רבים שזכו להצלחה מסחררת וסימנו אותה ככוכבת גדולה בארצות הברית, למרות גילה הצעיר השירים שלה הגיעו לראשי המצעדים לא פעם, היא שותפה פעילה בכתיבה ויצירה ואף זכתה שסיה בעצמה תכתוב לה שיר.

 

ג׳וני אורלנדו

הבא יהיה מי ששיתף פעולה עם מקנזי זיגלר, הלוא הוא ג׳וני אורלנדו בן ה-16. מדובר במעין גרסה מחודשת לג׳סטין ביבר. כמו ביבר גם אורלנדו הוא תושב העיר טורונטו בקנדה ובגיל צעיר יחסית התחיל לפרסם קאברים ביוטיוב ולאט לאט תפס תאוצה. אמנם הוא עדיין לא זכה להכרה כמו של ביבר אך כבר צבר לעצמו קהל רחב של מליוני מעריצים. במקביל לקריירה המוזיקלית הוא ואחותו הקטנה, לורן, אף הפכו לכוכבי רשת ובין הופעה להופעה הוא מתחזק חשבון אינסטגרם עם שישה מליון עוקבים ועוד כמעט ארבעה מליון סאבים ביוטיוב.

 

ג'וג'ו סיווה

ג׳וג׳ו סיווה היא כנראה בת הנוער הכי צבעונית שיצא לכם לראות. גם היא החלה את דרכה בריאליטי "רקדניות קטנות". למרות שפרשה מהתכנית מהר יחסיתף היא הצליחה להשאיר חותם ולבסס קהל מעריצים שהמשיך לתמוך בה כשמיד עם סיום התכנית פתחה בקריירה מוזיקלית. במקרה הזה מדובר בפריצה מהירה וגדולה. לפני שלוש שנים כשהחליטה להוציא את הסינגל הראשון שלה ״Boomerang” שמדבר על בריונות ברשת היא לא ציפתה למה שקרה, הקליפ והשיר הפכו ויראלי במהירות והיום עומדים כמעט 750 מליון צפיות! מספר לגמרי מטורף לזמרת מתחילה. מאז היא לא הפסיקה לשחק, להנחות, וכמובן לשיר. סיווה דווקא מכוונת לקהל של ילדים צעירים והיא מביאה איתה סגנון שירה מיוחד ושונה ממה שאנחנו רגילים, תשפטו בעצמכם.

 

מקס והרווי

הפעם מדובר בצמד שמגיע מאנגליה. מקס והרווי מילס הם תאומים זהים בני 16 שכבשו את הרשתות החברתיות בעזרת הקאברים שלהם. הם נמנים בין כוכבי הטיק טוק הגדולים בעולם עם מליונים רבים של עוקבים ואף מתחזקים משתמשי יוטיוב ואינסטגרם מצליחים. האחים החלו לשחרר בעיקר קאברים לשירי פופ מוכרים ולאחר מכן הוציאו גן לא מעט שירים מקוריים שסללו את דרכם לסבב הופעות מצליח משלהם. השניים אף הוציאו תכנית טלוויזיה משלהם בחברת הטלוויזיה CBBC (שהיא רשת הילדים של הרשת הבריטית המוכרת BBC), אנחנו לגמרי צופים להם עתיד מזהיר.

 
תגובות