אד שירן: "אני יוצא להפסקה של 18 חודשים לפחות". צילום: באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור

אד שירן: "אני יוצא להפסקה של 18 חודשים לפחות"

לאחר שנתיים וחצי שהופיע ב-46 מדינות ברחבי העולם, אד שירן מסיים את סיבוב ההופעות שובר השיאים שלו ומודיע על הפסקה ארוכת טווח. כל הפרטים

במשך השנתיים וחצי האחרונות הזמר הבריטי, אד שירן, היה בסיבוב ההופעות המטורף שלו לאלבום המצליח "Divide". אמש (ד') שירן נפרד מהטור העולמי שלו עם הופעה אחרונה בה הודיע שהוא יצא להפסקה של 18 חודשים לפחות. הזמר גם העלה פוסט לאינסטגרם המסכם את התקופה הארוכה ושוברת השיאים בחייו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בפוסט באינסטגרם שירן כותב: "9 מיליון אנשים, 893 ימים, 46 מדינות, 175 ערים, 260 הופעות, 268 אנשי צוות, 193265 מיילים שטויילו, שתי ידיים שבורות, ארבעה תינוקות (כנראה של חברי הצוות - נ.פ). איזו חוויה מטורפת 'דיוויד טור' הייתה". בהמשך הפוסט כתב שירן על תהליך כתיבת האלבום לפני כארבע שנים ותהליך ההוצאה שלו. הזמר הודה למעריצים ולצוות שהיה איתו בסיבוב ההופעות ומסיים את הפוסט: "סיבוב ההופעות הגדול ביותר בכל הזמנים, כל כך מוזר להגיד את זה ועברנו את זה!".

לפני מספר שבועות פורסם כי שירן שבר את השיא של להקת U2 כסיבוב ההופעות הכי ארוך ומקיף בהיסטוריה. האלבום "Divide" הביא לנו את אחד השירים הגדולים ביותר בהיסטורית המוזיקה "Shape Of You", שיר שהביא את שירן להצלחה גדולה.

© צילום מסך מהסטורי של אד שירן
תגובות