שנים של ציפייה: חברי וואן דיירקשן רומזים על איחוד. צילום: gettyimages.ilStephen Lovekin

שנים של ציפייה: חברי וואן דיירקשן רומזים על איחוד

לפני כשלוש שנים, להקת "וואן דיירקשן" הכריזה על פירוק הלהקה ושברה לבבות של אלפי מעריצים. אז האם האיחוד יגיע בקרוב? כל הפרטים

לאחר המון שמועות וקונספירציות, אפשר להגיד באופן סופית כי הלהקה ששברה לכולנו את הלב, "וואן דיירקשן" קרובה לאיחוד יותר מאי פעם. רוצים לדעת למה?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עברו למעלה משלוש שנים מאז שלהקת הבנים האהובה, "1D", הכריזה על פירוק. בזמן האחרון, עם כל יום שעובר, האפשרות כי הלהקה תתאחד נראית הגיונית יותר ויותר. אז אם לא שמתם לב, כל חברי הלהקה, כולל זאין מאליק, הזכירו את האפשרות לאיחוד מחדש של הלהקה והראו רצון רב לעשות זאת.

© צילום: gettyimages

למרות שידוע כי ישנן דרמות רבות בין זאין מאליק לשאר חברי הלהקה, לאחרונה חברי הלהקה לשעבר, רמזו רבות על רצון לפיוס. מאליק עצמו אמנם עזב את הלהקה עוד לפני הפירוק, ואף אמר כי הוא אינו שומר על קשר איתם ולא היה קרוב אליהם, אך בראיון ל"The Sunday times", הפתיע הזמר וחשף כי יהיה פתוח לאיחוד עם הלהקה "אם הזמן היה נכון וזה היה הדבר שנכון לעשות, הייתי מקבל את ההחלטה הזו כשהיא הייתה מגיעה".

© צילום: GettyImages
לעומת זאין, שאמנם הסכים לאיחוד אבל לא בדיוק התלהב מהרעיון, שאר חברי הלהקה בהחלט הראו נכונות רבה. הארי סטיילס דיבר על כך בראיונות רבים ואמר כי "זה דבר שלעולם לא הייתי פוסל לעשות", גם ליאם פיין שוחח על כך בראיונות ואף חשף בשנה שעברה כי הבנים דיברו על כך "אני חושב שזה יקרה בשלב מסוים בעתיד הרחוק", והוסיף "כולנו דיברנו על זה, החלום הוא על מופע הכי פנטסטי שיכול להיות, זה מדהים".

לעומת השניים, נייל הורן לא מרבה לדבר על הלהקה, אך מי שדוחף לאיחוד הכי הרבה הוא לא אחר מלואי טומלינסון שאמר כי זה דבר בלתי נמנע. "כולנו רק נהנים מהזמן שלנו, אבל בשבילי, אין דרך עם להקה כמו וואן דיירקשן שזה לא יקרה שוב. זה פשוט בלתי אפשרי להגיד מתי" אמר טומלינסון בראיון, ובכל הזדמנות מדבר רבות על הזיכרונות מאותה התקופה, ההצלחה המטאורית ועל הגאווה שלו על כל העבודה הקשה.

© צילום: gettyimges.ILAnthony Devlin

ואם המוכנות של חברי הלהקה לשעבר לא מספיקה לכם, נגלה כי לא מזמן התגלתה חלוקת כרטיסים להופעה של הלהקה ב31 לדצמבר 2020 באוסטרליה! אמנם נראה כי זאת הייתה תקלה כלשהי, אך כולנו מקווים כי המקרה בא לרמז לבאות או אף קורה והתגלה בטעות. אנחנו נמשיך לעדכן בהתפתחויות ונחזיק אצבעות לאיחוד בקרוב מאוד!

© צילום מסך מטוויטר
 
תגובות