זועקת לאהבה: שני השירים החדשים של קמילה קביו. צילום מסך מיוטיוב

זועקת לאהבה: שני השירים החדשים של קמילה קביו

לצד ההצלחה של ״Señorita״ עם החבר שון מנדס, קמילה קביו משחררת שני שירים חדשים מתוך האלבום השני העתיד לצאת

קמילה קביו לא עוצרת בקריירת המוזיקה שלה ולאחר שלפני כחודשיים לקחה חלק בלהיט הענק של הקיץ ״Señorita״ עם בן הזוג שון מנדס, היא חוזרת היום (ה') עם שני שירים ראשונים מתוך אלבום הסולו השני שיקרא "Romance". שמות השירים החדשים הם "Shameless" ו"Liar". האלבום הראשון של קביו שיצא לפני כשנה וחצי זכה להצלחה גדולה והביא לנו את אחד הלהיטים הגדולים "Havana".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר הראשון שקביו שיחררה היום הוא "Shameless", השיר מספר על מישהי שאוהבת מישהו בלי בושה ורוצה להיות איתו וגם לדעת אם הוא אוהב אותה כמו שהיא אוהבת אותו. הלחן של השיר נותן לו אווירה אפלה וקודרת, עצם זה שהיא לא ביחד עם מי שהיא רוצה להיות גורמת לה להיות אפלה ומיסתורית, השיר שונה לגמרי ממה ששמענו מקביו עד היום, הקליפ מיוחד חדשני ומראה את הסבל שחווה הזמרת כאשר היא לא עם מי שהיא רוצה להיות.

 

בשונה מהשיר הראשון, השיר השני בשם "Liar" הוא דומה מאוד למה ששמענו מקביו בעבר. המילים מלוות מנגינה לטינית בה קמילה מספרת איך מישהו גורם לה לשקר שהיא לא רוצה אותו כאשר היא רוצה אותו מאוד. המילים מספרות סוג של משבר בזוגיות או משהו לא פתור אך המנגינה מקלילה מאוד המילים ויוצרות שיר קצבי וכיפי לשמיעה, שיר זה יצא ללא קליפ בשונה מהשיר הראשון.

 

שני השירים מאוד שונים ככה שאנו לא יודעים מה לצפות מקביו באלבום השני והמצופה. השירים מספרים על זעקה לאהבה, הרצון להיות עם מישהו בצורה הכי חשופה שיש וגם לשקר לעצמך ולסביבה שאת לא רוצה אותו. בזמן השמיעה ניסינו להבין האם היא מספרת על תהליך ההתאהבות שלה עם החבר ועכשיו בן הזוג שון מנדס אך כרגע אנחנו לא יכולים להגיד אם צדקנו. ניראה כי האלבום השני שונה לגמרי מהאלבום הראשון של הזמרת ואנחנו לא יכולים לשמוע את ההמשך.

תגובות