מוזיקה בסוכה: הארי סטיילס ישיר לנו את המוזיקה החדשה. gettyimges.ILHandout

מוזיקה בסוכה: הארי סטיילס ישיר לנו את המוזיקה החדשה

חג הסוכות חוזר ואיתו אירוח האושפזין בסוכה הכי שווה בעיר - הסוכה של ערוץ מוזיקה! והראשון בסוכה שלנו הוא הזמר הבריטי הארי סטיילס

הזמר הבריטי הארי סטיילס יוצא להקת וואן דיירקשן בן ה25 הוא הזמר הראשון שהיינו רוצים לארח בסוכה שלנו. כאשר נכנס לחיינו לפני תשע שנים באקס פאקטור הבריטי ידענו שהוא לא יצא במהרה. היותו חלק מלהקת וואן דיירקשן גרמה להרבה לבבות שבורים בקרב המעריצות אך הכישרון הענק שלו הוא זה שבלט בלהקה האהובה ביותר. מרגע שהלהקה הודיעה על הפסקת פעילות סטיילס עובד על קריירת סולו מצליחה עם שירים כמו "Sign Of The Times" והשיר החדש שיצא ביום שישי האחרון "lights up".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

קריירת הסולו של סטיילס מוכרת בעיקר בגלל הניגודיות הרבה שלה עם המוזיקה שהוא שר כחלק מלהקת וואן דיירקשן. המוזיקה שלו כאומן סולו היא בעיקר רוק עמוק ועוצמתי המספרת את הרגשות של האומן. מוזיקה יותר אפלה וקודרת בקטע טוב כמובן. אנו אוהבים את הצד המיוחד הזה של סטיילס ומרגישים שהוא התבגר מבחינה מוזיקלית ואישית. הוא לא אותו זמר החבר בלהקת הבנים. ביום שישי האחרון סטיילס שיחרר את השיר הראשון מתוך אלבום הסולו השני שלו, השיר נקרא "lights up", השיר מדבר על למצוא את עצמך בתוך החברה, לשיר יש וויב מאוד מיוחד עם הרמוניות וקולות מאוד חדשניים.

 

בנוסף לקריירת השירה שלו סטיילס הוא אחד הדוגמנים הראשיים של מותג האופנה הבינלאומי - גוצ'י. אנו מרגישים שסטיילס יכול להיות אורח אופנתי ומוכשר בסוכה שלנו של ערוץ מוזיקה ולתת לנו אפילו לשמוע מהמוזיקה החדשה שבדרך.

תגובות