מוזיקה של אושפיזין: שיתופי הפעולה של השנה. צילום: משה נחומוביץ

מוזיקה של אושפיזין: שיתופי הפעולה של השנה

רגע לפני שהחג מתחיל, החלטנו לאסוף את הדואטים ושיתופי הפעולה עם רבי המשתתפים שעשו לנו את השנה. האזנה נעימה וחג שמח!

רצינו להעביר את אחד המנהגים היפים של החג והוא - אירוח בסוכה אך דרך המוזיקה. שנת 2019 הביאה לנו כל כך הרבה שירים אהובים שגרמו לנו להתמכר, לרקוד, לחשוב, לאהוב ולשמוח וחלק בלתי מבוטל מהם נוצר בשיתופי פעולה מיוחדים ומרעננים! במיוחד לחג, מצעד שירי הרב משתתפים האהובים של השנה. קבלו אותם!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שבט אחים ואחיות

נתחיל בשיר, שבאמת נתן לנו אווירת אושפיזין ואהבת חינם. אין בית בישראל שלא מכיר את השיר האייקוני עליו אחראים דורון מדלי ועידן רייכל. השיר שמדבר על אהבת ישראל, ומורכב משלל אמני הארץ שכולנו אוהבים וגדלנו עליהם. כל זמר הביא את הסגנון שלו ואת הגוון שלו וזה מה שמייחד את השיר. התוצאה מראה לנו כמה אנחנו שבט אחד גדול - שבט אחים ואחיות!

  

יאסו - סטטיק ובן אל, סטפן ועדן בן זקן

גם השיר "יאסו", של סטטיק ובן אל תבורי , עדן בן זקן וסטפן לגר, היה אחד מהאירוחים הכי יפים במוזיקה השנה. האלמנטים של התרבות היוונית כמו הטברנה, האוזו, ומנהג שבירת הצלחות וכמובן כל הקצב, גרמו לנו לרקוד ולהאזין לשיר שוב שוב. אין ספק שהאמנים בשיר הצליחו לעשות את זה בגדול.

 

שקופים - קרן פלס ורון בוחניק

הדואט "שקופים", של קרן פלס ורון בוחניק, זכה להצלחה רבה, עד כדי כך שהם הוציאו עוד להיט בשם "מעבר לנהר". השיר "שקופים", הוא מעין בלדת פופ שמדבר על אהבה שכבר לא עובדת. ההגשה של השניים, גרמה לנו לחשוב שהשבר בזוגיות מדבר על שבר שקיים בדינמיקה בשיר. הקולות של פלס ובוחניק ביחד, שידרה לנו אווירת רגיעה ונעימות בתוך השיר היפה הזה.

 

שונה מהנוף - עדן בן זקן ועדן חסון

גם עדן חסון, ועדן בן זקן שחולקים את אותו השם, הפציצו בדואט שלו חיכינו הרבה זמן. מנגינת השיר באווירה לטינית מקפיצה שמדברת את מה שהולך כרגע. השילוב של השניים בהחלט עשה טוב לשיר והיה סיפתח מעולה לשיתוף הפעולה המיוחד של עדן ועדן גם על הבמה.

 

מי מחפש אותי? - מאור אדרי והאחיות כרקוקלי

הטריו של מאור אדרי והאחיות כרקוקלי. "מי מחפש אותי", שהוא גם הקליפ הרשמי של מצעד הגאווה. הסינגל המקפיץ הזה בעצם גרם לנו לחגוג את הקהילה הגאה ואת השונה כמו שצריך! בקליפ מופיעים המון אישים אהובים מהקהילה. הטריו הצליח להעביר שיר פופי שמאחוריו הרבה משמעות וזה לא חיבור שהיינו חושבים עליו מלכחתחילה - אך הוא לגמרי עבד ובגדול.

ממה את מפחדת? - אייל גולן ובניה ברבי

כידוע, מדובר בשילוב של שני גברים חזקים במוזיקה הישראלית - כל אחד בז'אנר שלו. החיבור המיוחד הזה בין גולן לברבי היה מצלח ומפתיע לטובה. השניים העבירו הכל בצורה מצויינת ומדוייקת מדהימה ומכל הלב. העבודה של השניים בהחלט השתלמה וגרפה מעל שלושים מליון צפיות ביוטיוב ולאינספור השמעות ודירוגים במצעדים. לנו רק נותר לחכות לדואט הבא שלהם.

 

 

תגובות