לנצח מוזיקאי: כל הפרטים על האלבום החדש של ג'סטין. צילום מסך מאינסטגרם

לנצח מוזיקאי: כל הפרטים על האלבום החדש של ג'סטין

לאחר שביום שישי האחרון שיחרר את השיר הראשון מהאלבום החמישי פורסם ברחבי העולם פרטים מיוחדים על האלבום המדובר, אנחנו כמובן כאן כדי לדווח

בזמן שאנחנו מדקלמים ורוקדים לצלילי "Yummy" ג'סטין ביבר כנראה סיים לעבוד על אלבום הסטודיו החמישי שלו. במהלך הסוף שבוע פורסם באתר הרכילות הגדול "TMZ" פרטים מיוחדים על האלבום המדובר של ביבר, שיתופי פעולה חדשים, תאריך יציאה משוער ואפילו שמו של האלבום.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

על פי האתר תאריך יציאת האלבום עוד לא ידוע אך מה שכן ידוע זה שהאלבום ייצא בחודש מרץ, בעוד כחודשיים. וכך ביבר מתחיל את סיבוב ההופעות שלו חודשיים לאחר יציאת האלבום בחודש מאי. בנוסף, באלבום יהיו שלושה שיתופי פעולה גדולים. הראשון, עם הראפר טרוויס סקוט, אביה של סטורמי הבת המשותפת עם קיילי ג'נר. השניים שיתופי פעולה כבר לפני ארבע שנים בשיר "No Sense". השיתוף הפעולה השני המשוער הוא עם פוסט מלון והשלישי עם הזמרת קלאני.

 

על פי המקורות שם האלבום יהייה "Forever", כזכור לפני מספר חודשים ביבר קיעקע את המילה הזו על הצוואר שלו ולכן הספקולציות על השם המדובר. לפי דעתנו השם לא כל כך חשוב העיקר שאנחנו מקבלים מוזיקה חדשה מהזמר שהכי התגעגענו אליו. בליברים בנשמה.

 

תגובות