אהבה יש באוויר: הפלייליסט המושלם לוולנטיין. צילום מסך מהאינסטגרם

אהבה יש באוויר: הפלייליסט המושלם לוולנטיין

מחר (ו') חוגגים ברחבי העולם את יום הוולנטיין, שכידוע, הוא חג האהבה הבינלאומי. לרגל המאורע ריכזנו את שירי האהבה הרומנטיים ביותר במוזיקה העולמית כדי ליצור לכם פלייליסט ליום המיוחד והרומנטי הזה

מדי שנה ה-14 בפברואר הוא יום מיוחד שבו חוגגים ברחבי העולם את יום האהבה. ביום זה אנחנו מראים לאנשים שאנו אוהבים עד כמה הם חשובים לנו. אז בין אם אתם בזוגיות ובין אם לא - הפלייליסט שאספנו בשבילכם מתאים לכולם - השירים שם מייצגים מהי אהבה ומצליחים לרגש אותנו. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Perfect  - אד שירן

השיר הרומנטי של אד שירן - Perfect - מתאים לגמרי לוולנטיין כי הוא מייצג את המשמעות שלהיות מאוהב וכל מה שזה אומר. השיר מראה את כוח האהבה והרצון שהרגש הזה לא יעלם מהעולם. אנחנו חושבים שהוא לגמרי פרפקט!!

 

All of me  - ג'ון לג'נד

השיר הזה הוא אחד השירים הכי יפים ורומנטיים שקיימים. ג'ון שהקדיש את שיר זה לאישתו מספר בו על כך שהוא אוהב את כל מה שקשור בה ואפילו את "הפגמים המושלמים" שלה. ברגע שאנו שומעים את השיר הזה - פשוט בא לנו שמישהו יקדיש לנו את השיר היפה הזה. אז הוולנטיין זה לגמרי הזמן הנכון להקדיש את השיר הזה לאנשים שאתם אוהבים.

 

 

Just the way you are  - ברונו מארס

בשיר ברונו מארס מבטא את הרגשות שלו כלפי מישהי ואומר לה עד כמה היא מושלמת לטעמו ו"שהיא מדהימה בדיוק כמו שהיא". שיר זה מושלם בעיננו על מנת להקדיש אותו לבן או בת הזוג שלך. תתחילו לשמוע, לפני שיום האהבה ייגמר!

 

Love story  - טיילור סוויפט

הקלאסיקה הזאת של טיילור מושפעת מהסיפור של רומיאו ויוליה שהוא בעצם הסיפור הטרגי והכי רומנטי שקיים. היא מדברת על אהבה אסורה ומדברת על ללכת בעקבות הלב שלך ולקוות שזה יצליח בסוף. יום הוולנטיין הוא על אהבה והתקווה שהאהבה מביאה. השיר לגמרי מבטא את כל הרגשות הללו בו, בצורה הכי טובה!

 

There's nothing holdin' me back – שון מנדס 

הלהיט של שון מנדס, כוכב הזמר הבינלאומי, מדבר על הטירוף שהאהבה מביאה ושבתכל'ס אין לך ברירה ואתה פשוט צריך להשתחרר מול האדם שאתה אוהב. מטרת השיר היא שאתה רק רוצה להיות עם אותו אדם ותעשה כל דבר כדי שזה יקרה. ואם תשאלו אותנו - זה בדיוק מה שיום הוולנטיין מייצג. אז שון, קלעת!

 

When you look me in your eyes  - האחים ג'ונאס

בשיר האחים ג'ונאס מתייחסים למה קורה כאשר הבת שאתה אוהב "מסתכלת לך בעיניים ואומרת לך שהיא אוהבת אותך" ועל איך זה מרגיש. ההרגשה הזו, המוזירה והמדהימה הזו - כן היא! זה מה שאנחנו מרגישים שאנו מאוהבים. הרגשה שלכל אדם מגיע להרגיש ביום המיוחד הזה שנקרא הוולנטיין. 

 

A thousand years  - כריסטינה פרי

הפסקול של הלהיט הקולנועי "דמדומים" - שיר המייצג את האהבה המדהימה בין בלה לאדאורד. בנוסף, השיר מדבר על האהבה הנצחית שאנחנו רוצים שתהיה לנו. בוולנטיין אנחנו רוצים שהזוגיות הזו וההרגשה הזו תימשך לעד ולא רק היום. אז תכל'ס זה תלוי בנו, ואנו פשוט זקוקים לשמר את האהבה ולטפח אותה כל הזמן, לא משנה אם הזוגיות טרייה או לא.

 

Can you feel the love tonight  - מלך האריות

לא באמת חשבתם שאפשר לסגור רשימת שירים ליום הוולנטיין מבלי להכניס את מלך האריות, נכון? אנחנו מקווים שהתשובה חיובית, מפני שהבלדה מאחד סרטי הדיסני האהובים ביותר מייצגת בדיוק את ההרגשה שאנחנו מרגישים ביום האהבה העולמי. לגמרי כבר מרגישים את האהבה באוויר ומעכשיו חוגגים את ההרגשה הזו. אז יאללה, שיהיה לכם יום האהבה שמח יחד עם מלך האריות שינעים לכם את האזניים. 

 

יום הוולנטיין מוקדש כדי לחגוג את האהבה בעולם אבל אל תחכו דווקא ליום הזה כדי לפזר אהבה - תעשו זאת בכל יום! תמיד תאהבו, תפרגנו ותתנו, ואנחנו חושבים שכדאי להראות לאהובים שלכם עד כמה הם חשובים לכם בכל יום בשנה, ולא צריך יום שיציין את זה.

ובכל זאת, זו עדיין הזדמנות מצויינת להביע את אהבתנו עוד יותר היום - אז מוזמנים לשלוח את הפלייליסט שיצרנו לכם לאנשים הקרובים אליכם ולהגיד להם עד כמה אתם אוהבים אותם!

 

תגובות