קסום: השירים שחודשו בעקבות סרטי הקולנוע. צילומים: Disney באדיבות yes ו-gettyimges.ILNicholas Hunt

קסום: השירים שחודשו בעקבות סרטי הקולנוע

ישנם שירים רבים שבוצעו על ידי זמרים לפני מספר שנים ובעקבות סרטים מוכרים קיבלו חידוש או קאבר והצטרפו כחלק מפסקול הסרט בו לקחו חלק. אספנו לכם את השירים הכי מוכרים שקיבלו חידוש בעקבות הסרטים שכולנו אוהבים

בואו לגלות אם אתם מכירים את השירים המקוריים, או שאולי אתם מכירים אותם בעקבות הסרטים שראיתם!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אלאדין - A Whole New World

אין אחד מאיתנו שלא מכיר את הסרט אלאדין, ואיך אפשר לשכוח את הדמויות האהובות מהסרט- יסמין, אלאדין ועוד, ובראש ובראשונה את השיר הכי מזוהה עם הסרט, “A whole new world”. ממש השנה, יצא לקולנוע החידוש לסרט אלאדין, שצבר המון ביקורות ותגובות מצד מעריצי הסרט. כחלק מפסקול הסדרה הוקלט גם השיר המדובר, על ידי לא אחר מאשר זאין מאליק, לצידה של זהביה וורד (Zhavia Ward). השניים ביצעו את השיר בצורה יוצאת דופן שזכתה להערכה רבה מאוד.

 

טרולים - True Colors

השיר המקורי שייך לזמרת סינדי לאופר, והוא יצא לפני למעלה מעשור, אך בשנת 2016, בעקבות הסרט "טרולים" בדיבובם של אנה קנדריק וג'סטין טימברלייק, יצא חידוש לשיר האהוב והמוכר, בביצועם של השניים, עם עיבוד קצת שונה אבל בצורה מדהימה, יפה ומרגשת, שישר גורמת לנו לרצות לראות את הסרט!

 

היפה והחיה - Beauty And The Beast

עוד קלאסיקה אהובה ובלתי נשכחת היא ללא ספק הסרט "היפה והחיה", עם השיר הבלתי נשכח, Beauty and the beast. הסרט שיצא בשנת 2017 בכיכובה של השחקנית אמה ווטסון, זכה גם לחידוש לשירו, בקולם של אריאנה גרנדה וג'ון לג'נד, שתי אגדות מוזיקה מדהימות שהקימו לתחייה את השיר הכל-כך יפה הזה.

 

פלא - We’re Gonna Be Friends

השיר המדובר במקור שייך ללהקת "הווייט סטרייפס", שביצעה אותו לפני למעלה מעשור. אך כחלק מהפסקול של הסרט המרגש והנוגע ללב, "פלא", שיצא בשנת 2017, יצא גם קאבר לשיר “Wer’e gonna be friends”, שאותו ביצעה הזמרת המוכשרת קרוליין פנל, וגרמה לנו לצמרמורות בכל הגוף.

 

50 גוונים של אפור - Crazy In Love

אין כמעט מישהו שלא מכיר את השיר האהוב, המוכר והיהודי של מלכת הפופ, ביונסה, שזהו השיר המקורי שלה. אך בשנת 2011, עם יציאתו של הסרט "50 גוונים של אפור" לקולנוע, יצא גם הביצוע המחודש לשיר של ביונסה, בביצועה של זמרת בשם האנה רו, שנתנה לו סגנון אחר והפכה אותו לשיר באווירת הסרט המדובר.

 

 

תגובות