תוצרת בית: ג'סטין ביבר ואריאנה גרנדה שחררו דואט. צילום מיוטיוב

תוצרת בית: ג'סטין ביבר ואריאנה גרנדה שחררו דואט

שני החברים הטובים, שהם במקרה גם בין כוכבי הפופ הגדולים בעולם, ג’סטין ביבר ואריאנה גרנדה, איחדו כוחות ללהיט חדש שנעשה היישר מהבתים שלהם. על הדרך - אריאנה אישרה את הזוגיות!

'’סטין ביבר ואריאנה גרנדה הם בין הזמרים הכי מצליחים בעולם, ולכן הם החליטו לנצל את הכוח שלהם יחד כדי לתרום את חלקם למצב הזה עם השיר החדש והמשותף שלהם שיצא הבוקר (ו׳ - שעון ישראל). הדואט נקרא "Stuck With You" ("תקוע איתך") וכל הכסף שירוויחו מהשיר ייתרם לארגונים של מגפת הקורונה כדי לעזור לאחרים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר נפתח בקול המלאכי של גרנדה שמכניס אותנו בצורה מושלמת ולאחר הפזמון ממשיך עם קולו של הביבס. שילוב הקולות שלהם מדהים ביחד ואנחנו קצת צריכים להודות לקורונה על השיתוף פעולה המטורף הזה - יחד עם קליפ שהצליח לרגש אותנו. 

כמיטב המסורת של התקופה - הקליפ הורכב מסרטונים של מעריצים מסביב לעולם (מצאנו שם גם כמה ישראלים!) שכל אחד צילם לבד בבית שלו. אך לא רק מעריצים: גם כמה כוכבים משתתפים בקליפ - קיילי וקנדל ג׳נר וכמובן היילי ביבר. אך הרגע המפתיע באמת הוא בסוף הקליפ כאשר גרנדה מאשרת את הזוגיות שלה כשהיא מצטלמת ומתנשקת בקליפ עם בן הזוג, סוכן הנדל"ן, דלטון גומז. לא רק גרנדה גם דמי לובאטו מפציעה בקליפ לראשונה בפומביות וברשמיות עם בן הזוג ואף חולקת נשיקה רומנטית.

אריאנה והחבר
אריאנה והחבר © צילום מהקליפ

אין ספק שמדובר בלהיט החדש שלנו שכאמור הצליח לרגש ולסחוף. עצם העובדה שהוא הוכן גם בשתי מדינות שונות (קנדה וארצות הברית) והקליפ שלו מורכב מסרטונים מכל העולם, עושה את זה מיוחד יותר וגרם לשיתוף הפעולה המתבקש להתעצם אף יותר ולהשאיר טעם של עוד. בקיצור - אם כבר להיות "תקועים" עם מישהו - זה רק איתם!

ביבר והיילי
ביבר והיילי © צילום מסך מיוטיוב

 

תגובות