אפשר גם וגם: השחקנים הישראלים שחייבים להיות זמרים.

אפשר גם וגם: השחקנים הישראלים שחייבים להיות זמרים

עולם הטלוויזיה מלא בשחקנים שגם יודעים לשיר לא רע בכלל, חלקם אף מפגינים את יכולות השירה שלהם בסדרות שהם משחקים בהן. מי אמר שאי אפשר לעשות גם וגם? אספנו במיוחד בשבילכם את כל השחקנים שפשוט חייבים להיות גם זמרים במקביל!

למה לבחור כשאפשר להיות גם זמרים וגם שחקנים? בעולם של היום הכי קל לשלב בין השניים, ובשנים האחרונות נתקלנו בלא מעט שחקנים שגם נשמעים ממש טוב כשיש להם מיקרופון ביד. הכנו לכם היום רשימה של השחקנים שאנחנו מתים כבר לשמוע סינגלים שלהם, וכמה שיותר!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אליאנה תדהר

אחת מכוכבות הנוער הגדולות ביותר (אם לא הכי גדולה) היא ללא ספק השחקנית אליאנה תדהר. כבר שנים שהיא מככבת לנו על המסכים בכל הזדמנות אפשרית, אך מה עם קריירה מוזיקלית? את תדהר גם יצא לנו לשמוע שרה בלא מעט נקודות מהקריירה שלה, אם זה ב"פוראבר" או ב"או בוי", בפסטיגלים או בכל מיני ספיישלים ומופעים למיניהם, אפילו סינגלים משותפים יחד עם בן הזוג לי בירן כבר יצא לנו לשמוע. השחקנית אפילו כבר סיפרה שבקרוב תתחיל לפתח גם קריירה מוזיקלית משל עצמה - "המוזיקה שלי עוד לא יצאה. היא בדרך, אוציא שירים בקרוב". אנחנו כבר לא יכולים לחכות לשמוע אותם!

אסף הרץ

אולי לא ידעתם, אבל גם השחקן אסף הרץ הוא לחלוטין אדם מוזיקלי והוא לגמרי לא מסתיר את הכישרון שלו. בשנים האחרונות הוא גם שר על במות במחזות זמר בהם הוא משחק ואף היה חבר בלהקה בשם "אסף הרץ והבוג'ה" שהוציאו מספר סינגלים. ממבט חטוף באינסטגרם שלו אי אפשר שלא לשים לב שהמוטיב החוזר העיקרי ברוב הפוסטים הוא הגיטרה שלו, ואנחנו אישית ממש אוהבים את מה שאנחנו רואים שם בכל פעם מחדש! אז כנראה שיש בני אדם שפשוט התברכו בכישרונות מכל הסוגים, הרץ מפרסם המון שירים וקטעים שהוא בעצמו כותב ומלחין ולגמרי פורט לנו על המיתרים של הלב. אז מתי יוצא סינגל כמו שצריך?

 

שירן סנדל

השחקנית שירן סנדל פרצה לחיינו כאשר שיחקה את התפקיד של יולי בסדרה "גאליס", ומאז פשוט מסרבת לרדת לנו מהמסכים. לפני כשנתיים ניסתה סנדל לפרוץ בעולם המוזיקה ושחררה סינגל משלה בשם "בוא תישאר איתי פה", ולפני כמה שנים אפילו הייתה מפרסמת בחשבון האינסטגרם שלה סרטונים בהם היא שרה (כן כן, לא שכחנו). אמנם אחרי הפריצה עם הסינגל היא לא המשיכה עד כה את הקריירה המוזיקלית, אך אנחנו מאמינים בה ובטוחים ללא צל של ספק שיש לה מקום גם בעולם המוזיקה! לגמרי לא שמענו ממנה מספיק, ומחכים לדברים חדשים ומוזיקליים מסנדל.

שירן סנדל - בוא תשאר איתי פה (אולפן פרוגי). צילום: אלי סגל | במאי ונתב: רובי שביט-לוי | עריכה: עידן כהן | איפור: עדיה שיפמן
 

שירה לוי

הקול נשאר במשפחה? אם כבר דיברנו על שירן סנדל, כמעט בלתי נמנע להזכיר גם את בת דודתה, השחקנית שירה לוי. גם לוי ניסתה את מזלה בעולם המוזיקה עם סינגל ראשון ששחררה לפני מספר חודשים בשם "אפילו לדקה" שהוקדש לאבא שלה ז״ל. יצא לנו לשמוע אותה שרה גם בסדרות בהן היא משחקת, אם זה ב"פלאשבק" או בשיר הפתיחה של "התחנה". באינסטגרם של לוי, אם הולכים ממש אחורה בזמן, אפשר לראות שגם היא הייתה מפרסמת המון סרטונים שלה שרה כשהייתה רק בת 16! מה את אומרת שירה, אולי תחזרי לפרסם סרטונים כאלו? אנחנו מתגעגעים!

 

עומר חזן

השחקן והדוגמן הצעיר עומר חזן שכבר מזמן הוכיח שהוא כאן כדי להישאר, התחיל גם הוא להראות צעדים ראשונים בעולם המוזיקה. גם בפסטיגל כאשר שר את שירי עידן רייכל, וגם כאשר שיחק בסדרה ״פוראבר״, תמיד שמנו לב לקול היפה שיוצא ממנו. את צעדיו הבאמת גדולים בעולם המוזיקה עשה כאשר הופיע בהופעה חיה משלו, ואף מכר את כל הכרטיסים! אנחנו לגמרי לא מיצינו את המוזיקליות שראינו ממנו עד כה, ומחכים לשמוע את הדבר הבא שהוא הולך להוציא, בתקווה שזה יקרה כמה שיותר בקרוב ובראיון שקיים בפרוגי בעבר לא פסל את הרעיון על הסף.

 

 מיקה צור

השחקנית מיקה צור פרצה לחיינו כלל לא מזמן, ואין יותר מאושרים מאיתנו שזה קרה. מרוב המוזיקליות שמתפרצת ממנה, אנחנו אפילו כבר לא בטוחים אם היא יותר זמרת או יותר שחקנית. את שירותה הצבאי עשתה בלהקה צבאית, ואפילו התמודדה באחת העונות הראשונות של "הכוכב הבא". האינסטגרם של צור מפוצץ בקאברים שכל אחד מהם נשמע יותר טוב מהשני, והכישרון פשוט נוכח אצלה בכמויות. אין ספק שצור היא לא סתם שחקנית ששרה, אלא חד משמעית זמרת. פשוט תשמעו בעצמכם!

 אושרי כהן

כבר מעל שני עשורים שהשחקן אושרי כהן עובד בכל הכוח. אם זה בתיאטרון, בסדרות טלוויזיה ("ג'וני ואבירי הגליל", "נויורק" ועוד), סרטי קולנוע ("שושנה חלוץ מרכזי", "ארבע על ארבע","בופור" ועוד), פסטיגלים, מופעים, ומה לא?! אך אנחנו לעולם לא נשכח את תקופתו כאריאל סילבר בסדרה "השיר שלנו" כאשר חיכינו לשמוע את הקול שלו בכל פעם מחדש. בשנת 2014 אפילו הוציא אלבום, וחוץ מלשיר - כהן הוא גם מפיק מוזיקלי. אנחנו כבר ממש מתגעגעים לשמוע אותו שר כמה שיותר!

 

ג׳וי ריגר

ריגר היא אחת השחקניות הכי מוכשרות שיצא לנו לראות בשנים האחרונות ובכלל. היא כבשה את כולנו עוד מימי "החממה" ומאז הספיקה לשחק בעוד מספר לא מבוטל של סרטים וסדרות. עם כישרון משחק כזה גדול, כמובן שגם כישרון השירה לא יפסח עליה. כבר במופע של החממה שמנו לב לקול המיוחד שלה, ומזל שמאז יצא לנו לשמוע אותה בעוד המון הזדמנויות, כמו בתכנית ״או בוי״, ובשנת 2018 אף שחררה סינגל יחד עם הזמר בן ארצי. יאללה, לדעתנו זה הטיימינג המושלם להמשיך לעבוד בכל הכוח על הקריירה המוזיקלית!

 

שחר טבוך

השחקן הצעיר שחר טבוך מככב בסדרות על המסך שלנו עוד מאז שהיה ילד קטן, וחזר בכל הכוח לאחרונה בסדרות "תברחו", "משפחה בהנפקה", ובהמשך גם בסדרה החדשה של חמיצר - "סקיי" ובדרמה "שעת הנעילה". אולי לא ידעתם, אך טבוך הוא גם זמר מוכשר ואפילו התמודד בתכנית ״הכוכב הבא לאירוויזיון״ עם שיר מקורי משלו. רק בימים האחרונים שחרר טבוך קאבר ייחודי מתקופת הקורונה, ופשוט התמכרנו! בראיון לפרוגי חשף בעבר כי בקרוב נראה ממנו דברים חדשים הקשורים למוזיקה, ואנחנו כבר סופרים את השניות לאחור עד שזה יקרה.

 

תגובות