בילבורד 2020: הזוכה המפתיע של טקס פרסי המוזיקה . צילום מסך מיוטיוב

בילבורד 2020: הזוכה המפתיע של טקס פרסי המוזיקה

כמו בכל שנה, התקיים אמש (ד') טקס פרסי הבילבורד בלאס וגאס . אז אם פספסתם, אנחנו פה כדי לעדכן אתכם בכל מה שקרה. מי הופיע? מי למה התאכזנו? ומי הוא הזוכה הגדול מכולם?

טקס פרסי הבילבורד מתגמל כל השנה את הזמרים המובילים במגוון רחב של ז'אנרים. יחסית לשאר טקסי פרסי המוזיקה - פה המועמדים נבחרים לפי הצלחתם במצעד הבילבורד לאורך השנה, מספר הורדות, מספר מכירות ומספר השמעות כוללת בתחנות הרדיו. בדרך כלל הטקס נערך בחודש מאי אבל בגלל הקורונה הוא נדחה עד לחודש הזה. אבל, למרות המגיפה העולמית, גם השנה היו הופעות מיוחדות וזוכים מפתיעים. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את הטקס פתחה קלי קלארקסון, שגם הנחתה את כל הערב,  כשהיא שרה קאבר לשיר "Higher Love" של וויטני יוסטון. אחר כך עלתה סיה שהופיעה עם שירה "Courage to change" ואז גם אלישיה קיז עלתה לבמה ושרה את "Love looks better".

עוד הופיעו - קאליד עם סווי לי, פוסט מאלון, ביטיאס ששרו את להיטם "Dynamite", ודו'גה קאט שהופיעה עם שני הלהיטים שלה "Say so" "Like that". ההופעות המרגשות של הערב היו של ג'ון לג'נד ששר את "Never break". את השיר הוא הקדיש לאישתו כריסי טייגן, שרק לפני שבועיים חשפה שהיא עברה לידה שקטה. גם ההופעה של דמי לובאטו הייתה מרגשת במיוחד כאשר היא שרה בבכורה את "Commander in chief" המדבר על הרצח של ג'ורג פלויד. 

 
 

כאמור, הטקס היה אמור להתקיים במאי ונדחה בעקבות הקורונה כך שכל המועמדים והזוכים הם אמנים ושירים שהצליחו בשנת 2019. מבין הזוכים היה ניתן למצוא את BTS  שזכו בפרס הרשתות החברתיות, הארי סטיילס זכה בפרס הישג המצעדים שנבחר על ידי הקהל עצמו, שון מנדס וקמילה קביו קטפו פרס זוגי על שיתוף הפעולה של השנה וליזו זכתה בשיאנית המכירות.

הזוכים הגדולים היו באד באני שזכה בשני פרסים, בילי אייליש שזכתה בשלושה פסלונים ובינהם אלבום וזמרת השנה, האחים ג'ונאס שגם זכו בשלושה פרסים, ליל נאס X ובילי ריי סיירוס זכו בארבעה פסלונים עבור שירם "Old town road" וקאליד שזכה בחמישה פרסים. אבל הזוכה הגדול והמפתיע ביותר הוא פוסט מאלון שזכה תשעה פרסים וביניהם הפרסים הנחשבים ביותר: זמר השנה ואמן הטופ של השנה.

 

כמו שאר טקסי הפרסים בתקופה האחרונה, גם הטקס הזה צולם מראש, ללא קהל ועם המון מגבלות - מה שהוציא ממנו את הפאן. גם פה, הקפידו לשלב הופעות מוזיקליות ולא רק הקראת זמות מועמדים וזוכים, אבל ההגבלות על כמות המשתתפים וחוסר מוחלט של קהל בזמן הצילומים הפכו את ההופעות, שהן רגעי השיא של כל טקס מוזיקלי, לקצת משעממות וחסרות מעוף. כמו כן, הזוכים התאימו לשנת 2019 ולא לסוף שנת 2020, מה שנתן תחושה קצת "דיליי".

 
תגובות