כבר לא לבד: ג'סטין ביבר חוזר לעבר בשיר חדש. Gettyimages.IL/Bryan Bedder ואינסטגרם

כבר לא לבד: ג'סטין ביבר חוזר לעבר בשיר חדש

רק לפני חודש זכינו לקבל שיר חדש מג'סטין והבוקר (ו') הוא שחרר אחד נוסף - "Lonely", בו הוא חוזר לתקופה בה התפרסם לראשונה

שנת 2020 לא הייתה הכי זוהרת בשביל כולם, אבל בשביל ג'סטין ביבר היא מסמנת את החזרה הגדולה למוזיקה .כבר למעלה מעשור שאנחנו מכירים את ביבר ובמהלכו ראינו אותו כובש את המצעדים עם שיריו ואלבומיו, לצד רגעים קשים שעבר תחת אור הזרקורים. על כל האירועים הקשים והתחושות שהרגיש בשנים הראשונות לפרסומו, הוא מספר היום (ו') בשיר חדש הנקרא "Lonely".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את השיר הוא כתב והפיק עם פינאס אוקונל (אחיה של בילי אייליש) ועם בני בלנקו אשר הפיק גם את השיר "Love yourself". מדובר בסינגל רגוע ונורא מרגש בו ג'סטין לגמרי חשוף. הוא מספר על כך שלמרות שנראה שהיה לו את החיים הכי זוהרים הוא בכל זאת הרגיש לבד.

בתחילת הדרך. 2009
בתחילת הדרך. 2009 © Gettyimages.IL/Bryan Bedder

"אני לבד וכולם יודעים את העבר שלי, אולי זה המחיר שאתה משלם בשביל הכסף והפרסום בגיל צעיר", כך שר ביבר. בשיר הוא גם נפתח על מה שהרגיש כאשר כולם מתחו ביקורת על ההתנהגויות הלא טובות שלו בעבר.

בנוסף, בקליפ אפשר לראות את השחקן הצעיר ג'ייקוב טרמבלי (ששיחק בסרטים פלא וילדים טובים) לבוש כמו ג'סטין בזמן הסיבוב הופעות של "Never say never". לאורך הקליפ רואים את ג'ייקוב המסמל את ג'סטין הצעיר מתכונן לעלות על הבמה כל עוד הוא לבד, ובסוף רואים את ג'סטין בקהל מסתכל על עצמו הצעיר. הקליפ מסמל לגמרי את מילות השיר וממש מרגישים כאילו ג'סטין צפה בסיפור חייו.

"Lonely" הוא מבין השירים הכי אינטימיים שלו. העוצמה שבחשיפה של הביבס בשיר מדגישה כמה הוא היה צריך לדבר על זה ולספר על זה גם לקהל שלו. היום הוא כבר לא לבד, הוא נמצא במקום שונה לחלוטין, מקום מכיל, רגוע יותר וממוסד - וזה מה שעזר לשיר המיוחד הזה לקבל התייחסות הולמת ואת הצד שרצינו לראות בכוכב.

© אינסטגרם
תגובות