האקס של דמי: "מנצלת את הפרידה שלנו, לא מגניב". gettyimages_il/ Rachel Murray

האקס של דמי: "מנצלת את הפרידה שלנו, לא מגניב"

כבר תקופה שדמי לובאטו ומקס אהריך כבר לא והאקס הטרי לא חוסך במילים. מאז שביטלו את אירוסיהם בחודש ספטמבר, השניים לא מפסיקים להתנגח ברשתות החברתיות. המעריצים כמובן - לא נשארים חייבים

הזמרת האהובה דמי לובאטו והארוס לשעבר, מקס אהריך, ביטלו את אירוסיהם לפני כחודשיים. מאז אף אחד מהצדדים לא חוסך בתגובות ובעקיצות, מה שנראה קצת כקרב חתולות שמעסיק מאוד את קהל המעריצים. עוד התרחשות בקרב האקסים הזה קרתה במהלך סוף השבוע האחרון, כשאהריך החליט להגיב לדמי משפט אחד באינסטגרם, שמאוד עצבן את מעריציה. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בשבוע שעבר דמי הופיעה כמנחתטקס ערוץ "E!" ובזמן שדיברה התייחסה לאקס שלה מקס אהריך. היא דיברה על השנה הסוערת שעברה עליה לאחר שווירוס הקורונה הכה בכולנו, ואמרה: "עשיתי מה שכל אחד אחר עשה. נכנסתי למצב של סגר והתארסתי... הגעתי לסוף של האינסטגרם ארבע פעמים, סיימתי לראות שבע עונות של 'שקרניות קטנת ויפות'...”, והוסיפה כי: "האירוסין בוטלו ואז הלכתי לחפש חייזרים במדבר". 

הארוס לשעבר לא נשאר חייב והשאיר ביום שישי האחרון תגובות בחשבון האינסטגרם של דמי, בהן כתב: "תפסיקי לדבר עליי בטקסים. תודה...״לנצל את הפרידה שלנו בשביל להשפיע בטקס נבחרי השנה - זה לא מגניב". התגובות נמחקו מהקיר של לובאטו אך כמובן שהיו לא מעט שדאגו לצלם מסך ולהשאיר תיעוד של הדבר.

© gettyimges.IL\Emma McIntyre

דמי לא הביעה התייחסות לתגובות הללו. למעריציה של לובאטו התגובות שנמחקו לא עברו באופן חלק בעין וכמובן שגררו אחריהן תגובות רבות וזועמות. "הוא מדבר על להשפיע? מקס אהריך? מכל האנשים?", כתב אחד המשתמשים בטוויטר. אחד אחר הוסיף: "מקס: קורא לפפראצי כדי שיצלמו אותו מתייפח בחוף הים. דמי: ביטלתי את האירוסין". המעריצים כתבו את הפוסטים האלו כדי לתמוך בדמי ולגרום לאנשים להבין כי לא היא זו שמנצלת את הפרידה.

כזכור, מקס ודמי ביטלו את אירוסיהם בספטמבר ובשבועות שלאחר מכן היה אפשר לראות ברשתות החברתיות הרבה הצהרות וטענות כלפי אהריך. בכמה פוסטים באינסטגרם שעוקבים אחרי הפרידה של השניים, טען מקס כי נודע לו על הפרידה שלהם מצהובון (טענה שמקורביה של דמי הכחישו שוב ושוב). לאחר מכן, בלייב באינסטגרם של מקס, הוא האשים את דמי ש'משתמשת בו'.

© צילום מסך מאינסטגרם

מהצד שלה, לובאטו נותרה די שותקת בנוגע לכל עניין הפרידה שלהם, אם כי מקורבים אליה טוענים כי היא מאוד מודאגת לגבי ההתנהגות של מקס מאז שנפרדו. "דמי לא רוצה קשר עם מקס בשלב זה", אמר מקורב שלה למגזין חדשות E! בסוף ספטמבר. "היא נבוכה לחלוטין מהדרך בה הוא פועל ומציג את הקשר שלהם ברשתות החברתיות. היא לא רוצה שום קשר איתו".

תגובות