פאוור קאפל: הזמרים הבינלאומיים ששיתפו פעולה יותר מפעם אחת. צילום מסך מיוטיוב ומהאינסטגרם

פאוור קאפל: הזמרים הבינלאומיים ששיתפו פעולה יותר מפעם אחת

כשמדובר בשיתופי פעולה בין זמרים וזמרות, אין ספק שאנחנו תמיד יוצאים עם חיוך, אבל היו כמה שיתופי פעולה מעולים שלאור ההצלחה קיבלו סבב שני ולעיתים אף יותר. קבלו את הכוכבים ששיתפו פעולה יותר מפעם אחת!

יש לא מעט אמנים ששיתפו פעולה אחד עם השני (או השניה) ולאור ההצלחה החליטו לעשות זאת שוב ושוב.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שון מנדס וקמילה קביו

אי אפשר לדבר על שיתופי פעולה מצליחים מבלי להזכיר את הזוג - שון וקמילה. רק לפני שנה שיתפו פעולה לאחרונה בשיר  "Senorita" שבעקבותיו עלו לא מעט שמועות בנושא הזוגיות שלהם. השניים אף כתבו שירים אחד על השנייה וסיפרו שהכחישו את הרגשות שלהם בעבר. אך למרות שהשיר "Seniorita" גרף מעל למיליארד צפיות ברחבי העולם והפך לאחד השירים האהובים של שנת 2019, הוא אינו שיתוף הפעולה הראשון של השניים. מנדס וקביו שיתפו פעולה בעבר גם בשיר "I Know What You Did Last Summer " שיצא ארבע שנים קודם לכן. 

 

אריאנה גרנדה וניקי מינאז'

אין דבר שאנחנו יותר אוהבים משיתופי פעולה טובים, במיוחד כשזה מגיע מנסיכת הפופ אריאנה גרנדה ומלכת הראפ ניקי מינאז'! מעבר לחברות מופלאה בין השתיים נראו בעבר גם כמה שיתופי פעולה בין השתיים לאורך השנים. החל מהשיר "Bang Bang" ו-"Get On Your Knees", דרך "Side To Side" ועד "Bed" ו-"The Light Is Coming" שהביאו עימם הופעות מהפנטות של השתיים בטור האחרון אליו יצאה גרנדה ובאירועים שונים כמו טקס פרסי ה-MTV והקוואצ'לה. לא פעם כשנשאלה מינאז' על שיתופי הפעולה והדואטים עם גרנדה שהפכו כולם ללהיטים, סיפרה כמה היא גאה בה על הדרך שעברה, החברות והקירבה ביניהן. 

 

סיה ודיוויד גואטה

בדומה לארי וניקי, גם הצמד סיה-דיוויד גואטה מסרבים להיפרד ומחזיקים בכמה וכמה שיתופי פעולה כובשים. לא פעם סיפר גואטה כי "טיטניום" הוא אחד השירים שהוא הכי גאה בהם ושסיה היא אחת מן האמנים שהוא הכי אוהב לעבוד איתם! כאמור, את דרכם ביחד, איך לא, החלו עם השיר "Titanium" שיצא אי שם בשנת 2011 ועד היום אנחנו לא יכולים להוציא אותו מהפלייליסט שלנו. עוד שירים שיצאו כתוצאה משיתוף הפעולה המוצלח של השניים הם ""Let's Love" , "Flames" שיצא רק לפני כשנתיים ו-"She Wolf".

 

שאקירה ומאלומה

בפינה הלטינית נוכל למצוא שיתופי פעולה מצליחים של שני הכוכבים הקלומביאנים שאקירה ומאלומה. הם שיתפו פעולה לראשונה בשיר "Chantaje" שהיה להצלחה מסחררת, משם המשיכו עם השיר "Trap" מתוך אלבומה האחרון של שאקירה ואף הופיעו יחדיו על מגזין הבילבורד שחגג את המוזיקה הלטינית ובו דיברו על העבודה המשותפת. ולבסוף החליטו הזמרים האהובים להביא לנו להיט נוסף בשם "Clandestino" המספר על רומן סודי. 

 

ביונסה וג'יי זי

אם כבר דיברנו על שיתופי פעולה מיוחדים, כמובן שלא נשכח את ביונסה וג'יי זי שהכירו בשנת 2002 בעקבות שיתוף הפעולה באחד השירים הבולטים של קווין בי הלא הוא "Crazy In Love". לאחריו,אגב, החל הרומן ביניהם, שהביא לנישואין שבהם הביאו השניים שלושה ילדים יחד. כהמשך לשיתוף הפעולה המצליח השניים לא עצרו לרגע ושחררו לאחר מכן גם את השירים "Drunk In Love" שהפך גם הוא ללהיט ואף "APES**T" שבו גם הופיעו יחדיו.

 

 

תגובות