טקס ה-AMA: טיילור סוויפט כובשת וביבר ומנדס בהופעה משותפת. צילום מסך מה-AMA

טקס ה-AMA: טיילור סוויפט כובשת וביבר ומנדס בהופעה משותפת

טקס פרסי המוזיקה האמריקאי התקיים אמש (א') בלוס אנג׳לס במתכונת קצת שונה בעקבות נגיף הקורונה. מי הם הזוכים הגדולים ומי הופיעו בטקס?

טקס פרסים נוסף התקיים אמש (א') מעבר לים והפעם - ה-AMA, בו הוכרז על לא מעט זוכים מוזיקליים בהנחיית השחקנית טראג׳י פ. הנסון.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הזוכים הגדולים של הערב הם הצמד 'בן ושי', ג’סטין ביבר, טיילור סוויפט ודה וויקנד. בין ביבר פתח את הטקס והופיע עם השירים החדשים שלו ״Holy”, ו״Lonleyl” וכמובן גם קטף הביתה כמה פרסים: האמן האהוב בפופ/רוק, שיתוף הפעולה של השנה על השיר שלו עם בן ושי (״10,000 Hours”), וגם 'שיר הקאנטרי האהוב' על אותו השיר. לאחר מכן שון מנדס הצטרף אליו והם שרו בהופעות בכורה את הסינגל המשותף שלהם שיצא ביום שישי האחרון, “Moster”. מנדס גם שר "Wonder", שיר הנושא של סרט הדוקו עליו.

בילי אייליש הופיעה בטקס עם השיר החדש שלה שכבר הפך ללהיט מטורף “Therefore I Am״. במהלך ההופעה היה ניתן לראות את אחיה הזמר והמפיק המוזיקלי פיניאס מנגן לצידה בגיטרה. הזמרת הכי מטורפת של הרגע - מייגן די סטליון עלתה לשיר את הסינגל החדש שלה "Body” המדבר על דימוי עצמי. די סטליון גם זכתה עם שיתוף הפעולה שלה ושל קארדי בי “Wap” בפרס 'השיר האהוב בהיפ הופ'.

 

ביבי רקסה ודוג׳ה קאט שרו את הלהיט המשותף ״Baby, I’m Jealous” ולבשו תלבושות המזכירות את הקליפ שלהם. בנוסף, קאט זכתה בשני פרסים בטקס: 'פריצת השנה' ו'הזמרת האהובה ב-R&B וסול'. מי שסגרו את הערב הם הלהקה הדרום-קוריאנית, BTS. הם הופיעו מסאול בקוריאה עם השירים שלהם ”Life Goes On״ ו“Dynamite״. BTS כמובן גם זכו בשני פרסים: האמן החברתי המועדף והרכב הפופ האהוב.

 

מי עוד זכה?

טיילור סוויפט מובילה עם הזכייה הגדולה ביותר של הלילה כאשר זכתה ב'אמן השנה', 'קליפ השנה' לשיר שלה “Cardigan” ו'האמנית האהובה בפופ/רוק'. כמו כן, בנאום שלה סוויפט שיתפה כי בימים אלה היא עובדת על להקליט מחדש את המוזיקה שלה.

הזמר דה וויקנד גם זכה בשלושה תארים בטקס: 'זמר אהוב ב-R&B וסול', 'האלבום אהוב ב-R&B וסול' וגם 'שיר ה-R&B האהוב ביותר' על הסינגל - ״Heartless״.

 

הארי סטיילס זכה בקטגוריית אלבום השנה בפופ עם "Fine Line”. האמן האהוב בראפ הוא Juice WRLD, 'האמנית האהובה בראפ' היא ניקי מינאז'. 'האמן הלטיני האהוב' הוא באד באני ואמנית הלטינית האהובה היא בקי ג׳י. נאום הזכייה שלה היה מעורר השראה, היא דיברה על ללכת בעקבות החלומות שלה.

תגובות