שינו כיוון: הזמרות שעשו הכי הרבה שינויים מוזיקליים. צילום מסך מיוטיוב

שינו כיוון: הזמרות שעשו הכי הרבה שינויים מוזיקליים

כשחושבים על שינויים מגלים שהם נמצאים בכל מקום וגם במוזיקה. ישנם המון זמרים וזמרות שבוחרים להתנסות בסגנונות חדשים ולגלות את עצמם מחדש בעזרת המוזיקה שלהם. במיוחד בגלל זה, אספנו חמש זמרות שהרעידו את עולם המוזיקה ושינו את הז'אנר המוזיקלי שלהן וכך גם עברו שינוי משמעותי

שינויים נמצאים בכל פינה ובאים בכל מיני סוגים וצורות. הם יכולים להיות במראה החיצוני, הפנימי וכמובן - גם במוזיקה. לפעמים השינוי הוא רק עניין של תקופה חולפת ולפעמים הוא משמעותי מאוד ויכול להישאר לתמיד. הפעם בחרנו חמש זמרות שעברו שינוי משמעותי בז'אנר המוזיקלי שלהן והפכו לנו את הלב יחד עם המוזיקה שלהן.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

  1. מיילי סיירוס

מילדת דיסני לאחת הכוכבות הגדולות בזמננו, מיילי הייתה אחת הכוכבות הגדולות של ערוץ דיסני. מפרסומות נגד עישון סיגריות והגנה על הסביבה עד לתקופה הסוערת של האנה מונטנה - היא עשתה הכל. בשנת 2012, היא הרעידה את הכל כשהוציאה את השיר "Wrecking ball" שבו היא נמצאת על כדור הרס בלבוש מינימלי מה שהפתיע את העולם כולו בהשוואה לתדמית ה"ילדה החמודה" שנבנה לה ורצתה לנפץ. מאז מיילי התמתנה וכיום היא עושה רק מה שמתאים ומרגיש לה נכון.

 
  1. בריטני ספירס

מאז שהתחילה ב"מועדון החברים של מיקי מאוס" כבר ראו שהיא תהיה כוכבת. בשנת 1998 יצאה בריטני עם הלהיט הראשון שלה "baby one more time...." שהיה במצעד 100 השירים של מגזין הבילבורד במשך 32 שבועות ברציפות בו היא ניסתה לשנות את תדמיתה ולהראות שהיא יותר בוגרת. השינוי האמיתי שלה היה כשגדלה והחלה להוציא שירים וקליפים בוגרים יותר.

 
  1. דמי לובאטו

משירים מתוקים כמו "This is me" ו "La la land" ועד לשירים העמוקים והעצובים כמו "Dancing with the devil" ו"Sober", הזמרים דמי לובאטו עברו דרך ארוכה שבה התמודדו גם עם התמכרויות לאלכוהול וסמים וכך גם המוזיקה שלהם התפתחה כשהוציאו את השיר "Sober" כדרך לספר על ההתמודדות שלהם. הם הוציאו סדרה דקומנטרית ושיר בשם "Dancing with the devil" בה הם חושפים שעברו אונס בגיל 15 על ידי אחד השחקנים שעבדו איתם.

 

בלה ת'ורן

הכרנו אותה לראשונה בסדרה "Shake it up" של דיסני, ובדיוק כמו מיילי סיירוס, גם היא הספיקה להוציא מספר שירים שחלקם מזוהים עם ילדת הדיסני שכולנו מכירים וחלקם פחות. אפשר לשמוע את השינוי שחל במוזיקה של בלה משירים כמו "Call it whatever" ועד לשירים כמו "In you" ו-"Phantom" וכך גם לראות את ההתפתחות שעברה.

 
  1. טיילור סוויפט

טיילור ידועה בתור אחת הזמרות המשפיעות בעולם, היא מתוארת כ"מודל לחיקוי" וכ-"אהובת אמריקה". סוויפט שהתחילה כילדת קאנטרי הייתה מרכיבה את מראה ההיכר שלה משמלות קייציות, מגפי בוקרים ושיער מתולתל אך משנת 2012 היא החלה להחליק את שיערה ולהתלבש בסגנון יותר "עירוני" ונוטה יותר לכיוון ז'אנר הפופ. במהלך השנים סוויפט הרחיבה את אופקיה ושרה כמה ז'אנרים של מוזיקה. אפשר לראות את השינויים כמו בשיר "Tim mcgraw" לעומת "Shake it off".

 
תגובות