הטופ ליסט של טראוויס: אלו השירים שאתם חייבים להכיר. Gettyimages.IL/ Rich Fury

הטופ ליסט של טראוויס: אלו השירים שאתם חייבים להכיר

הופעתו של טראוויס סקוט בישראל הולכת וקרבה (ה-14 במרץ בפארק הירקון), וכדי שנהיה מוכנים להגעתו של הראפר המצליח, הכנו לכם את רשימת השירים שמבחינתנו אתם הכי חייבים להכיר!

בשיתוף עם לייבניישן ישראל

הופעה בינלאומית של הראפר הכי מדובר בעולם? אנחנו הכי שם! בחודש הבא הראפר הבינלאומי המצליח, טראוויס סקוט, יגיע לארץ להופעה ענקית (לחצו כאן לרכישת כרטיסים) בפארק הירקון בתל אביב. (ה-14 במרץ).

השבוע נודע, כי מעבר להופעה הבינלאומית המטורפת שמביא איתו סקוט, אנו נזכה לאירוע ההיפ-הופ הגדול בישראל עם חימומים מטורפים של כוכבי הז׳אנר המקומיים - נורוז, עדן דרסו, עטר מיינר, הדיג׳יים אורי שוחט ודיג'יי מושיק. נזכיר כי זאת בנוסף ל-DJ CHASE B המלווה את טראוויס ברחבי העולם. 

© באדיבות לייבניישן ישראל

רגע לפני שכל הטירוף הזה קורה, וכדי שנתכונן כמו שצריך, קבלו כמה שירים של טראוויס שאסור לפספס!

מתכוננים להופעה בישראל:
העובדות שלא ידעתם על טראוויס סקוט
דור שכניק
רגע לפני שהראפר הבינלאומי המצליח, טראוויס סקוט, יגיע לישראל (ה-14 במרץ בפארק הירקון בתל אביב), החלטנו להביא לכם כמה עובדות מפתיעות במיוחד סביב הראפר המצליח!

Sicko Mode

נפתח עם אחד השירים הכי מזוהים עם הראפר האהוב עלינו. טראוויס משתף פעולה לא מעט עם דרייק, אבל משהו ב"SICKO MODE" גרם לזה לקרות בגדול. כמה גדול? מעבר לביקורות המבשחות מצד המבקרים הבולטים בעולם, השיר צבר מעל מיליארד צפיות רק ביוטיוב! אם זה לא מספיק - שיתוף הפעולה המעולה הזה הגיע לטופ טן של מצעד ה"בילבורד הוט 100" ונשאר שם למשך 32 שבועות. אגב, זה הישג מרגש כפליים כי מדובר בשיר הראשון של סקוט שהגיע למקום הראשון במצעד המדובר.

 
 
 

כנראה שהלהיט המדובר הוא משמעותי במיוחד עבור הראפר, שכן הוא היה השיר הפותח בהופעה בסופרבול, שם אירחו אותו חברי להקת מארון פייב. באופן כללי, הופעתו הבלתי נשכחת בגמר הפופולרי גרמה לקהל רחב יותר להתאהב בו. אם זה מהבחירה האומנותית לפתוח עם קטע אייקוני מ"בובספוג" או הכניסה המרשימה ככדור אש לבמה וכמובן הלהיטים שביצע בזה אחר זה.

 

Goosebumps

שיתוף פעולה מוצלח ופופולרי נוסף של טראוויס הוא בלהיט הענק "Goosebumps"', בו אירח ראפר מצליח אחר - קנדריק לאמר. הכימיה בין השניים הובילה ליצירת אחד מהלהיטים הגדולים של הראפ מהשנים האחרונות. אם תהיתם איך נולד שיתוף הפעולה המיוחד, קבלו סיפור מעניין: טראוויס סיפר כי פגש את קנדריק בטקס פרסי המוזיקה של MTV, לאמר ניגש אליו ואמר לו שהוא אוהב את המוזיקה שלו ומבחינתו היא מעוררת השראה. טראוויס התלהב וחשב לעצמו: 'זה הראפר הטוב ביותר בעולם והוא אוהב את המוזיקה שלי!'. סקוט העיד כי המפגש ביניהם הוא זה שהניע את הדרך ללהיט המשותף.

 

Antidote

הלהיט הבא, שיצא לפני שמונה שנים, הוא אחד מהלהיטים הראשונים של הראפר המצליח. הוא נכלל באלבום הבכורה (הרשמי) של טראוויס שיצא ב-2015. "Antidote" נחשב לשיר המצליח ביותר באלבום, כזה שהגיע בזמנו למקום ה-16 במצעד ה-"בילבורד הוט 100" ודי סייע לאלבום המעולה והראשון של הראפר להגיע למקום השלישי במצעד הבילבורד 200 ולמעמד של פלטינה.

HIGHEST IN THE ROOM

אם חייתם על הפלנטה בשנים האחרונות - לא יכולתם להתעלם מהלהיט הזה! הקצב שלו, הלחן המיוחד והאפל וקולו של טראוויס - הפכו אותו לרצועה מושלמת להאזנה בכל הזדמנות. מעבר להצלחת הלהיט בפני עצמו, אם ילדיו, קיילי ג׳נר, השתמשה בו כשיר המלווה את הפרסומת למותג האיפור שלה, זאת במקביל לכך שצצו תיאוריות שהשיר נכתב על הבעיות שלהם בקשר. הדרך של השיר למקום הכי HIGH (הבנתם מה עשינו פה?!) הייתה סלולה והוא נכנס כמעט במייד למקום הראשון במצעד הבילבורד הוט 100 וגם אל גם המקום הראשון במצעד שירי הסטרימינג של הבילבורד. מי שכמעט נהנה מהצלחת השיר הוא הראפר ליל בייבי שהיה אמור לבצע בית מיוחד בו - אך הוא הוסר בגרסה הסופית.

 

The Scotts

טראוויס סקוט כצמד עם קיד קאדי? זה אכן קרה וגם היה מעולה, בדיוק כמו שזה נשמע! אומנם לא מדובר בתחילת עבודה כצמד לאורך הקריירה, אך השניים כינו את עצמם כשם השיר - גם בגלל טראוויס וגם בגלל שם משפחתו האמיתי של קיד קאדי. קצת לפני שהשיר יצא באופן רשמי, הוא הושק בצורה מיוחדת למדי - הופעה של טראוויס במשחק הוידיאו המצליח "פורטנייט" ומי שצפה בהופעה זכה לשמוע אותו לפני כולם! למקרה ותהיתם - השיר הזה גם כיכב במקום הראשון במצעדים וכבש את הפלייליסטים במהירות.

 

Watch

הקשר בין טראוויס לבין קניה הוא מיוחד מכמה סיבות - גם כי טראוויס חתם אצלו בחברת התקליטים וגם כי מדובר בגיסו לשעבר. כששני ראפרים כאלו גדולים נפגשים יחד, אי אפשר שלא ליצור כמה וכמה שיתופי פעולה. כך קרה גם ב-Watch שהוציא מהם רק דברים טובים. אגב, השיר היה אמור להיכלל באלבום "Astroworld" - אך הוחלט לוותר עליו רגע לפני יציאת האלבום, והשיר יצא כרצועה נפרדת. 

 

וזה רק על קצה המזלג! כמעט כל שיר של טראוויס הופך ללהיט ומאחורי כל אחד סיפור מיוחד. את הלהיטים הגדולים הוא יבצע כאמור בהופעתו בישראל ב-14 במרץ (פארק הירקון) וכל מה שנותר לנו לעשות הוא לרכוש כרטיסים טובים ולתפוס מקום בהופעה! | לרכישת כרטיסים לחצו כאן

תגובות