שר לנו תיק קטן: פגשנו את אוזונה בהופעה מטורפת בספרד. משה אבוטבול

שר לנו תיק קטן: פגשנו את אוזונה בהופעה מטורפת בספרד

רגע לפני שיופיע בישראל, זמר הרגאטון הבולט בעולם, אוזונה, הרים את הקהל בפסטיבל הרגאטון הענק ה-“R.B.F” (רגאטון ביץ׳ פסטיבל), שנערך בסוף השבוע האחרון במארבייה שבספרד. פגשנו אותו מאחורי הקלעים - שם סיפר בהתלהבות על החיבה לישראל, על כך שבזמן שהותו כאן הוא עתיד לעבוד על שיתוף פעולה עם אמן ישראלי וגם: זה מה שקרה כשהוא למד לשיר את “תיק קטן”.

הזמר הפורטוריקני, אוזונה, הפך לאחד הכוכבים הבולטים בז׳אנר הרגאטון בשנים האחרונות עם להיטים בינלאומיים ענקיים כמו כמו ״טה בוטה״, ״מאמסיטה״, ״טאקי טאקי״ ועוד רבים וטובים שאי אפשר לפספס באף פלטפורמה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בשבת האחרונה, הופיע אוזונה על במה ענקית ומול קהל מטורף של 25,000 איש בפסטיבל הרגאטון הענק - ה-“R.B.F”. הקהל לא הפסיק לשיר ולשאוג כל להיט שלו, וגם את אלו הפחות מוכרים. את כולם שר הקהל בשקיקה, בתשוקה למוזיקה של אוזונה ובהתרגשות שלא ראינו הרבה זמן מאמן רגאטון, אם בכלל. אוזונה, נתן לקהל תחושה של עוד ולא אכזב את הנוכחים ולו לרגע. הכוכב ירה את השירים בזה אחר זה ללא עצירה (אפילו לא לשתות!), ונתן יחס לכל הקהל בפסטיבל.

© משה אבוטבול

אין ספק שההופעה של הזמר הפורטוריקני נתנה ציפייה גדולה לקראת ההופעה המתוכננת בישראל (ב-31 ביולי, לייב פארק ראשון לציון), שצפויה להיות מרשימה אפילו יותר. הקהל הישראלי לגמרי מוכן לאוזונה והפגין לא מעט פעמים את חיבתו למטאור של הז׳אנר. עם כל הלהיטים ועם הקצב ההיסטרי, הבמה והרקדנים - אין ספק שגם אנחנו מחכים ונהיה נוכחים בהופעה בארץ הקודש, שעל פי השמועות עשויה לכלול גם שיתוף פעולה מפתיע עם אמן מקומי, כאשר בין השמות הפוטנציאלים נמצא גם שמו של איתי לוי. “כשאגיע לישראל אשהה שם במשך יומיים-שלושה ואעבוד על זה, תאמינו לי”, סיפר אוזונה בראיון לפרוגי כשנשאל על אפשרות לשיתוף פעולה עם אמן ישראלי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by פרוגי (@frogifrogi)

״ישראל היא מאוד מיוחדת עבורי”, סיפר לנו הכוכב רגע לפני עלייתו לבמה בספרד. “אף פעם לא חשבתי שיאהבו אותי ואת המוזיקה שלי בישראל. אני רואה את כמות הקהל, ואת המעריצים שלי מישראל גם ברשתות החברתיות”.

 וגם - גרמנו לו לשיר את תיק קטן!

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by פרוגי (@frogifrogi)

תגובות