"כוכב": יהב טווסי בסינגל חדש!. צילום: יחסי ציבור

"כוכב": יהב טווסי בסינגל חדש!

יהב טווסי שכבש את כולנו בעקבות השתתפותו בריאליטי השירה "אקס פקטור", מוציא את סינגל הבכורה שלו שנקרא "כוכבים" ולצליליו מוצג גם קליפ מעניין. מה חשבנו עליו?

 

הזמר הצעיר והייחודי, יהב טווסי, אותו הכרנו לראשונה דרך תוכנית הראליטי המוזיקלית "אקס פקטור", מוציא היום את סינגל הבכורה שלו הנקרא "כוכבים", שנכתב והולחן על ידי מתן לביא. יהב בהחלט נכנס לנו ללב בזכות הקול הנהדר והיכולות הווקאליות הגבוהות שלו. לאחר שעבר את שלב האודישנים, הדהים את השופטים ונכנס לקבוצת הבנים עם המנטור משה פרץ, המשיך לבצע את השירים במלא הרגש והטוהר עד ההדחה המאכזבת.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

בסינגל החדש יוצא יהב בהצהרה אמיצה, זהו שיר שנפתח באופן שונה ובאמירה מסויימת בה משתף הזמר את המאזינים ברגשות שלו ובמסקנות אליהן הגיע לאחר שחווה על בשרו את תדמית "המוזר". השיר פונה אל כל האנשים השונים, המיוחדים, האחרים, שבעיני הסביבה נראים כ"מוזרים", ויהב נותן לנו להאמין שהכל יהיה בסדר בסופו של דבר. 

לצלילי הסינגל מוצג קליפ יחודיי שבו מוצגים בני נוער מכל הצורות והמינים שבסך הכל רק רוצים להנות ולחגוג בלי להרגיש שונים. זהו קליפ מאד מושקע ומיוחד, למרות שהוא מזכיר קליפים שנראים בעיקר בחו"ל. מעבר לכך שהשיר נותן כוחות וחוזק בעזרת המסר שהוא מעביר, הוא פופי, קצבי וכייפי.

אז... אני אישית מאוד התחברתי אל המסר המיוחד והחשוב ואנחנו מאחלים ליהב בהצלחה בהמשך!

 
תגובות