זה קורה: מתי כספי ואביב גפן מסתובבים בשיר חדש. צילום: גבריאל בהרליה

זה קורה: מתי כספי ואביב גפן מסתובבים בשיר חדש

אביב גפן זוכה להגשים עוד אחד מהחלומות שלו והוא משתף פעולה עם המוזיקאי הכי טוב במדינה בעיניו, מתי כספי. אז איך התוצאה הסופית?

 

אביב גפן ממשיך במרץ לעבוד על אלבומו החדש, "עולם חדש", שבשניים עשר בספטמבר תוכלו למצוא אותו בחנויות. כעת, הוא מוציא מתוכו את הרצועה השלישית שהגיעה אחרי שיר הנושא, "עולם חדש", והסינגל השני שכתב על אבא שלו, "כאב על כאב". בניגוד לשני הסינגלים הקודמים, עכשיו הוא מוציא דואט עם אחד המוזיקאים הגדולים בארץ, מתי כספי. גפן אוהב מאוד את כספי וכבר הרבה שנים הוא מנסה לעבוד איתו, גם בראיון האחרון שלו הוא הצהיר מה הוא חושב על כספי וכמה הוא שמח לשתף איתו פעולה, והנה זה קרה.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

אביב ממשיך במסורת הענקית שלו וגם באלבום הזה הוא מגוון ומביא משהו חדש, משהו ששונה לחלוטין מרוב המוזיקה שהוציא בשנים האחרונות. אתמול, הוא כתב סטטוס מיוחד על הדואט המתקרב ועל העבודה עם כספי.

 

את הדואט החדש, "מסתובב", כתב הלחין גפן בעצמו, שגם מנגן בגיטרה, בקלידים ובפסנתר. על העיבוד וההפקה המוזיקאלית אחראי יועד נבו. אפשר להגיד שהסבלנות של גפן השתלמה לו והדואט עם כספי יצא ענק. השיר מדבר על בחור שפשוט מסתובב ומחפש את עצמו, מחפש תקווה, מחפש את האישה שלו ואת עצמו. השניים לא שרים יחד כל כך הרבה בשיר, אביב אחראי על הבית הראשון והפזמון, כספי אחראי על הבית השני ופזמון אביב מצטרף אליו. מה שבטוח, אנחנו אהבנו.

אז... אנחנו אהבנו את השילוב של השניים, מה דעתכם?

 
תגובות