האזינו: עילי בוטנר וילדי החוץ בסינגל חדש!. צילום: אוהד רומנו

האזינו: עילי בוטנר וילדי החוץ בסינגל חדש!

ההרכב המוזיקלי המצליח "עילי בוטנר וילדי החוץ", מוציא סינגל שני חדש ומקפיץ הנקרא "תצרח" מתוך אלבומם השני שצפוי לצאת. מה חשבנו עליו?

 

הלהקה המפתיעה והקצבית, "עילי בוטנר וילדי החוץ", המורכבת משלושת האמנים המוכשרים, עילי בוטנר, אדר גולד ואוהד שרגאי, יוצאת בסינגל שני מתוך אלבומם השני שצפוי לצאת בתחילת שנת 2015. לאחר ההצלחה המסחררת של האלבום הקודם "תם ולא נשלם", שיצא לפני שלוש שנים וזכה לתואר אלבום זהב, התחילו השלישייה לעבוד במרץ על האלבום השני ומתוכו כבר הוציאו את הסינגל הראשון "בוקר יעלה", שזכה להצלחה רבה. 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

כזכור, את צמד הזמרים אדר גולד ואוהד שרגאי הכרנו לראשונה בעונה השמינית של ריאלטי השירה "כוכב נולד" ובשנת 2011 החלו לשתף פעולה עם היוצר עילי בוטנר והקימו את ההרכב המוזיקלי היוצא מן הכלל הזה. צמד הזמרים הכריזמטי בעלי הכימיה הווקאלית והבימתית היוצאת דופן, יחד עם עילי בוטנר שמסתמן כאחד היוצרים ה"משמעותיים" בשמי המוזיקה הישראלית הפופולארית בעשור האחרון, ללא ספק מצליחים להוציא להיטים שכובשים את כולנו בכל פעם מחדש.

הסינגל החדש "תצרח", שנכתב והולחן על ידי עילי בוטנר, אומר שגם אחרי כשלון צריך לקום ולתת לעצמך כבוד כי מגיע לך תמיד. "תצרח" שומר על הסאונד העדכני של ההרכב המשלב בין אלקטרוניקה לבין הגיטרות של בוטנר, שילוב הקולות בין אדר ואוהד כרגיל לא מאכזב והם מצליחים להעביר את כל תחושת המרץ והבטחון.

אני אישית חושבת שמדובר בעוד להיט שיכבוש את כולנו, מה דעתכם?

 
תגובות