יש לו סיכוי: מוקי בסינגל חדש ומלא תקווה. צילום: מוזס פיני סילוק

יש לו סיכוי: מוקי בסינגל חדש ומלא תקווה

הזמר ששלא ספק עשה לנו את השנה והצליח לכבוש את כולנו, מוקי, מוציא באופן רשמי רצועה מתוך אלבומו "לב חופשי" הנקראת "אם יש סיכוי"

 

הזמר והיוצר המוכשר, מוקי, חגג כבר את השקת האלבום החדש, "לב חופשי", שהספיק לזכות במעמד אלבום זהב על מכירות של למעלה מ-15,000 עותקים בזמן קצר מאוד, ועכשיו הוא מוציא מתוכו עוד רצועה באופן רשמי שאולי חלקכם כבר מכירים, "אם יש סיכוי" שכתב מוקי בעצמו והולחן על ידי יאיא כהן אהרונוב ואורי אבני.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

עשוי לעניין אתכם
שנה טובה: עשרת הלהיטים הטובים ביותר שיצאו השנה!
כתבי מדור מוזיקה
השנה העברית הגיעה וחלפה באותה המהירות, ואחרי 365 ימים של עשייה ויצירה מוזיקלית משובחת שהניבה לא מעט להיטים, הכנו לכם את מצעד הלהיטים הגדולים ביותר של השנה, מוכנים?

לאחר שזכה בתארים: "זמר השנה", "איש השנה במוסיקה" וזוכה "שיר השנה" עם השיר "ילד של אבא" במצעדים השנתיים השונים, ולאחר שכיכב לנו על המסך בתור השופט הכי קשוח בריאלטי השירה "הכוכב הבא" אחרי שהחליף את אייל גולן בפאנל השופטים, אנחנו יכולים לומר בלב שלם שזו ללא ספק השנה של מוקי.

השיר "אם יש סיכוי" זה שיר שממלא בתקווה וכוח להמשיך, שיר שנותן מוטיבציה להצליח ולתת הכל, הלחן הקצבי מוסיף המון ומצליח להפוך את השיר לממכר. בימים אלה ממשיך מוקי להופיע ברחבי הארץ עם המופע "לב חופשי", ובהמשך השנה הוא צפוי להמשיך לשפוט בפאנל השופטים בעונה החדשה של "הכוכב הבא" לצד הזמרים המוכשרים קרן פלס והראל סקעת.

 
תגובות