עברי לידר מעלה את הכל באש בסינגל חדש. צילום: רונן אקרמן

עברי לידר מעלה את הכל באש בסינגל חדש

אחרי לא מעט תארים גדולים, ביניהם פרס אופיר ואקו"ם, עברי לידר מוציא סינגל ראשון מתוך אלבומו השמיני שעתיד לצאת במהלך השנה הקרובה, ומצליח לרגש אותנו בענק

 

עברי לידר, הזמר, היוצר, המלחין והשופט הקשוח של תכנית הריאלטי המוזיקלית אקס פקטור, חוזר ובגדול עם סינגל חדש ועצמתי: "הכל בוער", מתוך האלבום החדש עליו עובד למעלה משנתיים וחצי.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

עשוי לעניין אתכם
שיתופי הפעולה הטובים ביותר במדינה
לידור אלימלך
במדינת ישראל הקטנה יש לא מעט אמנים מהשורה הראשונה, אמנים בעלי כישרון מוזיקאלי ייחודי ואינסופי, אבל מה קורה כשהם משתפים פעולה אחד עם השני? המצעד המלא

אחרי שהוא זכה בלא מעט עיטורים ותארים מרשימים, ביניהם פרס אופיר, פרס אקו"ם ופרס עמ"י, עברי הוא ללא ספק אחד מהזמרים הכי גדולים ומושמעים בישראל, בייחוד בשנת 2013, הוא הצטרף לפאנל השופטים של תכנית הריאלטי המוזיקלית אקס פקטור על תקן השופט הקשוח וגרם לנו להכיר גם צד אחר בו יחד עם שירי מימון, רמי פורטיס ומשה פרץ.

במשך יותר משנתיים הוא עבד על אלבומו החדש, אחרי שני אלבומי פלטינה, שלושה אלבומי זהב ועוד שני אלבומים, כשאחד מהם בינלאומי כחלק מההרכב TYP עם ג'וני גולדשטיין, עברי משיק כעת את הסינגל הראשון "הכל בוער" מתוך האלבום הבא.

השיר החדש מתאר סוג של חוסר בטחון, או אולי תחושה של רצון להתחלה מחדש, מעין לחיצה על כפתור "ריסטארט" כדי להגיע שוב להתחלה וללמוד מחדש דברים שכבר למדנו. על ההפקה אחראי יועד נבו לצד ההלחנה של עברי ויונתן פריג', והשלושה הצליחו לגרום לשיר הזה לכבוש אותנו בגדול.

אז... מה דעתכם על הסינגל החדש? אהבתם?

 
תגובות