אביב הגיע פסח בא: שירי החג שאנחנו לא יכולים לשמוע יותר. צילום: צילום מסך מהסרטון

אביב הגיע פסח בא: שירי החג שאנחנו לא יכולים לשמוע יותר

חג הפסח כבר כאן ויחד איתו מגיע גם הסדר האורך והמתיש וכמובן גם השירים שאחנו כבר ממש לא יכולים ורוצים לשמוע יותר!

חג הפסח ממש בפתח ואיתו כמובן גם הסדר שלא נגמר והאגדה המלאה בשירים שחופרים לכולם באוזן. אז איזה שירים אנחנו באמת לא יכולים לשמוע? 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

אחד מי יודע

"אחד מי יודע? אחד אני יודע" - אז ללא ספק את השיר הזה אנחנו כבר ממש לא יכולים לשמוע. לא רק שכל השיר חוזר על עצמו יותר מ-12 פעמים הוא גם לא משתנה מפעם לפעם, מה שהופך אותו ליותר חופר ומשעמם.

 

מה נשתנה

"מה נשתנה הלילה הזה מכל הלילות?"- שהוא ארוך ולא נגמר! השיר הזה לגמרי גורם לנו לחשוב כל שנה מחדש מה באמת הלילה הזה שונה מכל הלילות ולמה אנחנו כל שנה יושבים סביב השולחן עם כל המשפחה לקריאת האגדה שפשוט לא נגמרת!

 

עבדים היינו

"עבדים היינו, היינו" - נו, כבר הבנו שהיינו עבדים, והבנו שעכשיו אנחנו חופשיים אז למה להזכיר את שוב ושוב במהלך השיר מיליון פעם, כאילו שלא הבנו בפעם הראשונה או השנייה או השלישית או המאתיים.

 

דיינו

"די, די דיינו די, די דיינו" - באמת הגיע הזמן לשיר שיגיד די! אבל בינתיים זה לא ממש השיר הזה, אנחנו חושבים שזה בערך השיר הכי חופר שתמצאו בהגדה שגם מגיע בשלב שאנחנו כבר ממש לא יכולים להמשיך להתאפק וכבר חולמים על הרגע שנבלע איזה קניידלך או שתיים.

 

חד גדיא

"חד גדיא, חד גדיא" - ללא ספק שיר הכי ארוך ומעיק שיש באגדה. עד כמה שאנחנו אוהבים את חג הפסח ובמיוחד את החופש האורך של פסח, השיר הזה מצליח להוציא לנו את החשק כל שנה מחדש.

 
תגיות
תגובות