OMG: הראפר איזי עוזב את הסופרגרופ. אילנית לוי

OMG: הראפר איזי עוזב את הסופרגרופ

אחרי שכבשו את הנוער בקיץ הקודם, להקת הבית של המיוזיקפה, "הסופרגרופ", נפרדת מאחד מחברי הלהקה – איזי. אז מה בדיוק קרה שם? כל הפרטים

בתחילת הקיץ הקודם הגיחו לחיינו להקת "הסופרגרופ" מבית המיוזיקפה של קפה נמס עלית. הלהקה כללה את הרכב "האולטראס", את יוצאת העונה הראשונה של תוכנית הריאלטי "אקס פקטור" – ענבל ביבי, הזמר נאור אורמיה וכן את איזי.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

במהלך הקיץ הקודם הם שיחררו קליפים לסינגלים אשר במהרה כבשו את הנוער הישראלי והפכו למוכרים בכל מסיבה או נסיעה. בין היתר מדובר על "שיר אהבה בשבילך" שנכתב מחיבור של סטטוסים אותם כתבו מעריצי הלהקה בפייסבוק, "רציתי להגיד לך תודה" אשר גם הוא נכתב על סיפור של אחד הגולשים וכמובן "נמס ממך" אשר הראה לכולנו את הייחודיות בשילוב זמרים מסגנונות שונים ללהקה אחת.

 

בקיץ הקרוב מתכננת הלהקה לחזור ולכבוש אותנו מחדש, וכחלק מהשינוי והרענון, יעזוב איזי את הלהקה. אל דאגה, בלהקה מבטיחים שבמקומו ייכנס ללהקה זמר חדש ומרענן אשר זהותו תפורסם ממש בקרוב. מה שבטוח – הולך להיות מעניין.

איזי, שרק אתמול חגג את יום הולדתו ה-28, פרץ לחיינו לפני מספר שנים וכבר הספיק להוציא אלבום בכורה אשר כלל להטים כמו "כלבויניקית" ו"כולי בהיי" ואף הופיע כאמן אורח בפסטיגל. איזי עובד בימים אלה על אלבומו השני במספר ורק לאחרונה שחרר מתוכו סינגלים אשר ביניהם ניתן למצוא את "כל החבר'ה" ו"לא מסמרים". בנוסף הוא מופיע בימים אלה הזמר יחד עם אסף הרץ, עמית פרקש ודנה פרידר במופע "המגזימנים", מופע של שירי עוזי חיטמן.

 

 

 

 

תגיות
תגובות