"אהיה לך אושר": הראל מויאל מרגש אותנו בסינגל חדש. חנן מכאנהום

"אהיה לך אושר": הראל מויאל מרגש אותנו בסינגל חדש

הזמר המוכשר והאהוב, הראל מויאל, בסינגל חדש ונוגע הנקרא "אהיה לך אושר" שאותו כתב והלחין הראל בעצמו, מה הסיפור העומד מאחורי המילים? קראו

התרגשנו!
 

הראל מויאל, הזמר שמצליח לרגש אותנו בכל פעם מחדש עושה את זה שוב והפעם בשיר "אהיה לך אושר". אחרי ההצלחה של הסינגל הראשון והמקפיץ, "שטח אש", שיקח חלק באלבומו החמישי במספר של הראל, מגיע גם הסינגל הזה שלא מאכזב. את "אהיה לך אושר" כתב, הלחין ואף הפיק מוזיקלית הראל בעצמו והתוצאה, שיר מרגש שמצליח לגעת לנו בלב.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

את הראל הכרנו לראשונה בתכנית הראליטי "כוכב נולד 2" כאשר גרם למהפך שהפתיע את כולנו. אחרי הזכייה הוא הפך לאחד הכוכבים הגדולים במדינה, עשה פסטיגלים, הוציא אלבומים מצליחים וגם הספיק להקים משפחה. כיום, אחרי תקופה שקטה הוא חוזר עם סינגל חדש, מתוך אלבום חדש שלו חיכינו לא מעט. 

מאחורי השיר המרגש, אהיה לך אושר", ישנו סיפור מרגש לא פחות. הראל הכניס את אחיו ורעייתו לחופה עם השיר, מה שהיווה עבורו סגירת מעגל מרגשת. השיר נכתב בהשראתו של אחיו הצעיר של הראל שהתחתן בחודש שעבר, ובו הראל מתאר את הרגשות המיוחדות שצפים ועולים ביום המיוחד הזה. אין ספק שהראל חוזר אלינו ובגדול עם חומרים איכותיים שפשוט כיף לשמוע, אנחנו כבר מחכים ומצפים לשמוע מה הוא מכין לנו להמשך.

 

 

 

 

 

 

 
תגיות
תגובות