רק אלוהים ישפוט: קרן פלס בסינגל חדש ועצמתי במיוחד. זיו קורן

רק אלוהים ישפוט: קרן פלס בסינגל חדש ועצמתי במיוחד

הזמרת והיוצרת המוכשרת, קרן פלס, בסינגל חדש הנקרא "רק אלוהים ישפוט אותי", אותו כתבה והלחינה בעצמה ולצלילו מוצג גם קליפ מושקע. קראו עוד

 

אחת הזמרות והיוצרות הכי נחשבות היום במוזיקה הישראלית, קרן פלס, מוציאה סינגל חדש ועצמתי בעל מסר חשוב ובנוסף לו גם הוציאה קליפ מושקע עם המון חשיבה. השיר החדש נקרא "רק אלוהים ישפוט אותי", אותו כתבה והלחינה כמובן קרן בעצמה והוא יקח חלק באלבומה שעליו עובדת בימים אלו.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

קרן היא ללא ספק דוגמא אישית לכל אישה, היא אמא לבן ובת במשרה מלאה, מתפקדת כאחת הזמרות הנחשבות בארץ, שופטת בתכנית הראלטי "הכוכב הבא" והרשימה עוד ארוכה. המסרים שמעבירה לנו קרן באמצעות השירים שלה תמיד מעוררים בנו את כל המחשבות וההגיון שלנו וגורמים לנו לחשוב פעמיים על כל דבר.

את הסינגל הוציאה קרן עם מסר קצר למאזינים והוא: "ברגע שאת מוציאה הכל החוצה יש איזושהי תחושה שאפשר להמשיך הלאה עם החיים. אלוהים אוהב את כל הבריאים שלו במידה שווה למרות השוני בינהם." המסר מאוד חזק, הוא אומר שבזמנים האלו שבהם לא משנה מה אנחנו עושים ישפטו אותנו, חשוב תמיד לזכור שהיחיד שיכול לעשות את זה הוא אלוהים ולא אף אחד אחר. אנחנו מאד התחברנו אל המסר ואל השיר עצמו ואנחנו שמחים שקרן החליטה לחזור אלינו עם האיכויות והיכולות הקוליות והמקצועיות כמו שרק היא יודעת.

 
תגובות