"עוד לילה": נאור אורמיה מרגש אותנו בסינגל חדש. רמי זרנגר

"עוד לילה": נאור אורמיה מרגש אותנו בסינגל חדש

הזמר הצעיר והמוכשר, נאור אורמיה, מרגש אותנו בסינגל חדש הנקרא "עוד לילה", מתוך אלבומו שעתיד לצאת עליו עובד במרץ בימים אלו, מה דעתנו עליו?

 

הזמר והיוצר הצעיר שמצליח לכבוש את כולנו פעם אחרי פעם, נאור אורמיה, עושה זאת שוב והפעם בבלדה מרגשת ומצמררת הנקראת "עוד לילה" שיקח חלק באלבומו השלישי עליו עובד בימים אלו. את הסינגל החדש כתב והלחין לא אחר מאשר נאור בעצמו, וזאת אחרי תקופה ארוכה שבה חיכנו שיוציא סינגל נוסף.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

מאז שפרץ לחיינו נאור לפני כשש שנים עם להיטים שכבשו את המדינה כמו: "מה שאת צריכה", "אהבת חיי" ועוד רבים, הספיק הזמר הצעיר להוציא שני אלבומים מצליחים, להופיע ברחבי הארץ על במות מכובדות, לקחת חלק בהרכב ה"סופרגרופ", להשתתף בראליטי "הצילו אני לא יודע לבשל", להנחות תכנית בערוץ 24, והרשימה עוד ארוכה. אין ספק שנאור הוא אחד מהזמרים שהצליחו לגעת לנו בלב ולכבוש אותנו, הוא מוכיח לנו בכל פעם מחדש שהוא כאן כדי להשאר.

הסינגל החדש, "עוד לילה", אשר כתב והלחין נאור בעצמו, מדבר על זוג שנפרד והזמר בשיר לא מצליח לשכוח ולהתנתק מאהובתו, הוא יודע שהיא חושבת עליו בדיוק כמו שהוא עליה. מדובר בבלדה מרגשת ועצמתית שמצליחה לגעת לנו בלב, המילים הנוגעות בשילוב עם הלחן וקולו המיוחד והכובש של נאור, יוצרים לנו סינגל שיהפוך ללהיט בטוח.

 

 
תגובות