מחפש חום: סהר חגי מפתיע אותנו. צילום: רן יחזקאל

מחפש חום: סהר חגי מפתיע אותנו

מזה למעלה מעשור שסהר חגי כותב לאמנים מצליחים במדינה את הלהיטים הגדולים שלהם אך כעת הוא מרגיש מספיק בטוח בעצמו בכדי לצאת לקריירת סולו כזמר ומשחרר את הסינגל הראשון שלו, "חסר לי חום". מה חשבנו עליו?

 

סהר חגי, מהכותבים המצליחים בתעשיית המוזיקה הישראלית יוצא בקריירת סולו ומשחרר סינגל ראשון מתוך אלבום בכורה שייצא בעתיד. זוהי הפעם הראשונה למעשה בשנים האחרונות בה סהר כותב שיר ומבצע אותו בעצמו לאחר שבשנים האחרונות עבד בעיקר עם זמרים אחרים.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

בעשור האחרון הגיעו אלינו לא מעט להיטים אך מה שאנחנו לא יודעים הוא שהאיש העומד מאחורי כתיבת המילים שלהם הוא סהר חגי. בעשור האחרון הספיק סהר לעבוד עם גדולי תעשיית המוזיקה בישראל – לאייל גולן הוא כתב את "כשתגדל", למשה פרץ את שיר הנושא מאלבומו האחרון "סימני הזמן", לשירי מימון את "לזרוק זהב" והוא גם הספיק לכתוב להראל סקעת, שרית חדד, שלומי שבת והרשימה עוד ארוכה.

בסינגל החדש והמפתיע לטובה, מראה סהר לראשונה שמעבר ליכולות הכתיבה המשובחות שלו הוא גם זמר מצוין והוא מבהיר שהוא כאן כדי להישאר. "חסר לי חום" הוא סינגל ראשון מתוך אלבום הבכורה שלו והוא מספר לנו מן סיפור אישי אותו מנסה סהר להעביר בשיר, הוא מספר על תקופת בלבול בה הוא ניסה להבין לאן הוא רוצה להגיע, ועל השאיפה להיות אהוד על כולם. אין ספק שאנחנו התלהבנו ומחכים בקוצר רוח לשמוע עוד.

תגיות
תגובות