עומדים על קצות האצבעות: עילי בוטנר וילדי החוץ . צילום: אוהד רומנו

עומדים על קצות האצבעות: עילי בוטנר וילדי החוץ

אחד ההרכבים הכי מצליחים בשנים האחרונות, עילי בוטנר וילדי החוץ, משחררים היום סינגל חדש אשר מלווה בקליפ מעניין, "על קצות האצבעות". מה חשבנו עליו?

 

עילי בוטנר, יוצר מוכשר אשר כתב את מרבית הלהיטים של העשור האחרון מצא לפני כ-3 שנים את הנוסחה המנצחת, יחד עם יצואי כוכב נולד 8 – אדר גולד ואוהד שרגאי, הוא בנה את ההרכב "עילי בוטנר וילדי החוץ" אשר זכה להגיע להישגים מרשימים מאוד בתעשיית המוזיקה בישראל.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

מאז יצא ההרכב לדרך הוא מופיע ללא הפסקה וכובש את הרדיו עם כל סינגל חדש. אלבום הבכורה שלהם "תם ולא נשלם" הגיע למעמד של אלבום זהב ושיר הנושא שבו זכה בשלל פרסים ותארים במצעדים השונים ואף הוגדר כשיר השנה ב"טקס נבחרי הילדים 2013" של ערוץ הילדים. בין הלהיטים מאחוריהם עומד ההרכב ניתן למצוא את "רץ אלייך", "נעים עכשיו", "תצרח" ועוד רבים וטובים.

לפני מספר חודשים הוציא בוטנר אלבום כפול, דיסק אחד הוא הקלטה של המופע המצליח של ההרכב אשר מופיע בכל רחבי הארץ והדיסק השני הוא מעין דיסק אוסף לכבוד עשור לקריירה המשגשגת של בוטנר. בדיסק האוסף נכללו שיתופי הפעולה של בוטנר עם שמות כמו ריטה, רן דנקר ונינט ואף נכללו הלהיטים הגדולים מהאלבום הראשון של ההרכב הנוכחי, ילדי החוץ. בנוסף, כלל האלבום 5 שירים חדשים של ההרכב המצליח אשר אחד מהם, "על קצות האצבעות", יוצא היום כסינגל ואף מלווה בקליפ.בשיר המצויין, ניתן לשמוע סולו מעולה של חברת ההרכב אדר גולד אשר שרה על רגעים של זכרונות וניסיון לתפוס רגעים אחרונים. כמובן שגם את השיר הזה, כמו כל שירי ההרכב, כתב והלחין בוטנר בעצמו. אין ספק שההרכב הזה מצליח להפתיע עם שיר מצויין כל פעם מחדש!

תגובות